NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 7 February 2013

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang


Tegar - Aku Yang Dulu


Ku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarangku disayang
Dulu dulu duluku menderita
Sekarang aku bahagia


Cita-citaku menjadi orang kaya
Duluku susah sekarang alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang maha kuasa
Memberi jalan untukku semua


Hidupku dulunya seorang pegamen
Pulang malam selalu bawa wang recehan
Mengejar cita cita paling mulia
Membantu keluarga dirumah


Sekolah duluku tak punya biaya
Terpaksa kuharus mencari nafkah
Tetapi aku tak berputus asa
Pasti yang kuasa memberi jalannya



Rehat ...


Hidupku dulunya seorang pegamen
Pulang malam selalu bawa wang recehan
Mengejar cita cita paling mulia
Bersyukur masuk dapur rekaman 


Hidupku dulunya seorang pegamen
Pulang malam selalu bawa wang recehan
Mengejar cita cita paling mulia
Bersyukur masuk dapur rekaman


Sekolah duluku tak punya biaya
Terpaksa kuharus mencari nafkah
Tetapi aku tak berputus asa
Pasti yang kuasa memberi jalannya

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarangku disayang
Dulu dulu duluku menderita
Sekarang aku bahagia


Cita-citaku menjadi orang kaya hoooi
Duluku susah sekarang alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang maha kuasa
Memberi hooo 
Memberi jalan untukkku semua
Thank you








Nama : Tegar Septian
Lahir: Pemalang
Tarikh Lahir: 19 Sept 2001
Kerjaya: Penyanyi
Lagu : Aku Yang Dulu Bukanlah Sekarang


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”