NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Sunday 17 August 2014

PBB MENYOKONG KEGANASAN




PBB: Individu membiayai Khilafah Islamiyah dikenal pasti


Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) melalui Amerika Syarikat (AS) dan Britain telah memaklumkan sidang mesyuaratnya tentang individu-individu yang membiayai kewangan perjuangan pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah sehingga berjaya menguasai dua pertiga Iraq dan separuh Syria. Baru dua bulan sahaja sudah cemerlangan, pengisytiharannya telah dibuat, menguasai kawasan-kawasan tersebut. Kawasan berpotensi; strategik dan minyak. Persoalannya, betulkah Khilafah Islamiyah itu, atau di datangkan golongan-golongan itu khusus untuk menghancurkan penceroboh-penceroboh AS-NATO yang kerap menggunakan tipu helah untuk menceroboh?


PBB menjustifikasikan bahawa AS-NATO Israel adalah penceroboh

Apa yang hendak dijustifikasikan oleh AS-NATO dan dimaklumkan dalam sidang jawatankuasa PBB bahawa Khilafah Islamiyah adalah pejuang-pejuang yang hebat berbanding dengan pemerintah Ukraine hari ini. Mereka berjaya membebaskan kawasan-kawasan yang penuh dengan kezaliman itu dengan usaha dan takwa, setelah negara mereka Iraq, diceroboh oleh AS-NATO pada tahun 2003.

Manakala pemerintah Ukrine ketika ini berjaya merampas kerajaan pimpinan Vicktor Yanakovyick hanya melalui demontrasi ganas, membunuh pengikut-pengikut mereka dan pihak keselamatan Ukraine. PBB tidak membawa usul tersebut ke sidang jawatankuasa PBB sama ada oleh Britain atau AS kerana mereka tahu sampai ketikanya Ukraine akan ditakluki juga akhirnya oleh Rusia, jika krisis yang berlaku di timur Ukraine itu berlanjutan. Lagi lama krisis tersebut lagi baik. Harta karun melambai-lambai menunggu Rusia. Hanya masa akan menentukannya.

PBB juga terkejut kerana Isreal yang menceroboh Gaza Palestin, dimalukan oleh pejuang-pejuang Hamas yang mereka terlibat dibelakang tabir menunjuk arah sama ada dari segi strategik, sokongan moral atau menghiburkan hati terluka parah itu kepada Israel. Sebagai mengalih perhatian ditudingnya pejuang-pejuang yang hebat itu. Yang menceroboh itu Israel di Gaza Palestin.


Lori-lori konvoi bantuan dari golongan ikhlas membantu

Rusia kini sedang menghantar konvoi lori-lori yang membawa barang-barang keperluan asas kehidupan untuk diagihkan kepada penduduk-penduk dan penyokong-penyokong di Donetsk dan Luhansk kerana barangan makan dari Ukraine menghadapi masalah untuk dibawa masuk ke Donetsk, kawasan panglima-panglima perang yang berhadapan dengan pencerobohan dari Ukraine. Untuk maksud menjadikan mereka nanti hamba-haba menurut perintah. Ia sebagai satu bantuan bersifat simbolik dari Rusia. Selepas itu akan banyak lagi bantuan-bantuan yang akan sampai di Donetsk, yang komplot AS-NATO sukar menjangkakan. Ia adalah suatu strategi.

Jika di Rusia, menghantar lori-lori konvoi membawa makanan asasi; bagaimana pula dengan lori-lori konvoi dari pemerintah Mesir, atau lori-lori konvoi dari pemerintah Arab Saudi, atau lori-lori konvoi dari pemerintah Jordan, atau lori-lori konvoi dari pemerintah Lebanon untuk menunjukkan setia kemanusiaan sebagai negara berjiran. Atau telah diberi isyarat supaya jangan membantu pejuang-pejuang Hamas di Gaza Palestin.

Oleh itu, negara-negara yang dinyatakan itu tidak layak mengatur gencatan senjata kerana sifat kemanusia mereka dipertikaikan, pengecut dengan ancaman penceroboh-penceroboh Gaza Palestin, dan kredibiliti mereka dipersoalkan. Terutamanya Mesir, menurut telunjuk Israel berpakat dengan AS-NATO. Buruk sifatnya.


PBB kelam-kabut mengisytiharkan individu-individu membiayai Khilafah Islamiyah sebelum masyarakat antarbangsa menghukum mereka dengan pengisytiharan bahawa AS-NATO dan Israel penceroboh dan membiayai pengganasan di seluruh dunia. Tidak malu membunuh kanak-kanak dan wanita-wanita tidak berupaya di Gaza Palestin

Kita hanya mendengar, bantuan dari negara-negara luar, tetapi dengan jumlah terhad, atau mungkin ada bantuan tersebut dari pemerintah negara jiran tetapi tidak diuar-uarkan kerana dikhuatiri akan dilabelkan oleh PBB sebagai individu-individu, pemimpin-pemimpin, jutawan-jutawan dan negara-negara yang membantu membiayai pejuang-pejuang Hamas daripada pencerobohan Israel ke atas Gaza Palestin, atau PBB akan meneropong lori-lori konvoi yang datang dari negera-negara kejiranan Palestin untuk memudahkan penudingan kepada individu, jutawan-jutawan, pemimpin-pemimpin dan ketua-ketua negara-negara jiran itu sebagai membiayai pengganasan.

Bagi negara-negara yang membiayai kewangan untuk keperluan Palestin menganggap bahawa pernyataan PBB melalui AS-NATO itu adalah mengarut. Cuba menutupi pencerobohan Israel, kelemahan diri sendiri, membunuh membabi buta, jenayah perang yang dilakukan oleh Israel kerana membunuh kanak-kanak, golongan perempuan lemah dan orang-orang tua serta memaksa tenteranya terdedah kepada pembunuhan oleh pejuang-pejuang Hamas kerana diarah paksa menceroboh oleh pemerintah Israel, proksi AS-NATO menceroboh Gaza Palestin. Peluru-peluru menyerang menceroboh Gaza Palestin dibekalkan oleh AS dan dipersetujui oleh PBB. Maknanya mereka bersekongkol.


PBB mengalih perhatian supaya tidak dilabel penjenyah

Satu penipuan untuk mengubati luka-luka di otak. AS-NATO membiayai Israel melakukan pengganasan pencerobohan di Gaza Palestin. Demikian juga AS-NATO mengebom Iraq tidak dilabelkan sebagai membiayai pengganasan kerana menceroboh kedaulatan Khilafah Islamiyah di Iraq. Itulah penipuan PBB. Mereka tidak layak bercakap tentang integriti tetapi dalam tempoh yang sama menceroboh, membom, membunuh dan membiayai persenjataan Israel dengan dinyatakan secara terbuka. Dalam masa yang sama menceroboh Iraq dan menghasut Ukraine menyerang Donetsk supaya Rusia sibuk dengan krisis di sana tidak berkesempatan membantu pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah bersama-sama merai kejayaan menghancurkan pencerobohan AS-NATO.

PBB, AS-NATO; mereka tidak mahu, mengelak menyembunyikan diri diisytiharkan sebagai penjenayah perang bersama Israel.


Ulat-ulat, lalat-lalat, anjing-anjing liar, burung-burung dan cacing-cacing berdoa mengharapkan bangkai-bangkai penceroboh merai kegembiran sebagai jamuan kegemilangan Khilafah Islamiyah

Ketika ini ramai individu yang bukan sahaja membiayai pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah tetapi yang menyakitkan hati PBB, As-NATO kerana individu-individu tersebut mewakafkan diri mereka terlibat bersama mendokong dan menentang penceroboh-penceroboh negara berdaulat Khilafah Islamiyah di Iraq dan Syria. Kita ingin melihat selepas ini anak-anak jantan mendokong pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah mencari-cari sisa-sisa korban penceroboh untuk disedekahkan dan diberi untuk makanan ulat-ulat, lalat-lalat, anjing-anjing liar, burung-burung dan cacing-caing tanah

Kini pejuang-pejuang sedang mencari-cari korban tersebut. Mereka akan menyambut dengan beraninya penceroboh-penceroboh yang kini sedang memikirkan cara-cara menyusup masuk lalu membom dari udara tentera-tentera sekutu mereka seperti yang dilakukan oleh pesawat Iraq menyerang tentera-tenteranya sendiri hamper 70 tentera mampus, memudahkan pejuang-pejuang Khilafah islamiyah memasuki dan menawan kawasan-kawasan pertempuran.


Janji seorang muslim bertakwa kepada Allah s.w.t. adalah benar

Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah akan mengotakan janjinya sebagai sumpah anak jantan untuk menghadiahkan mangsa-mangsa korban penceroboh untuk makanan ulat-ulat, lalat-lalat, anjing-anjing liar, burung-burung dan cacing-cacing tanah. Yang penting janji Allah s.w.t. adalah benar. Janji tetap akan ditepati. Janji seorang muslim yang bertakwa kepada Tuhannya, Allah s.w.t.

Sayugia dinasihatkan kepada penceroboh supaya wakil-wakil AS-NATO di PBB atau pemimpin-pemimpin AS-NATO jangan berapi-api menghasut melabelkan seseorang sebagai pengganas dan melakukan tuduhan-tuduhan sedangkan mereka yang bercakap itu adalah bapa-bapa pengganas cuma berselindung atas nama PBB. Faham ya.

Jangan sampai rakyat kamu sendiri akan bertindak kerana mengapi-apikan, menghasut dan memburuk-burukkan orang lain sedangkan diri sendiri lebih teruk dari pengganas, membom di sana sini, menagih sedekah kewangan untuk membiayai kos-kos operasi ketenteraan, memaksa tentera mereka sebagai benteng hadapan untuk dibunuh oleh pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah sedangkan sebelum itu, tentera mereka sedap-sedap makan, menonton TV, main game, bersukan, bersukaria dengan gadis-gadis cantik, pelacur-pelacur, meminum minuman mengkhayalkan, tidur nyenyak dan tiada kerisauan untuk mati. Kini, hendak dihantar tentera untuk dibunuh. Silakan.

Awas! Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah memiliki peluru berpandu anti pesawat, jangan leka, nanti tertembak akan berkecai di udara bukan seperti pesawat MH17 ditembak kononnya oleh peluru berpandu menjunam pada kedudukan 60 darjah sebelum terhempas dan meletup di daratan.

Pejuang-pejuang juga celik IT dan berkebolehan untuk mengodam pesawat-pesawat dan derun yang melayang-layang di ruang udara wilayah kedaulatan Khilafah Islamiyah. Jangan buat ya, kalau nak selamat.


Ciri-ciri khusus AS-NATO Israel dengan pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah

Untuk menghiburkan hati yang luka, di sini dinyatakan ciri-ciri individu-individu yang membiayai dan terlibat dalam pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah dan membunuh tentera penceroboh AS-NATO nanti. Untuk berlaku adil dibuat juga perbandingan antara pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah dengan tentera AS-NATO dan Israel, bagi memudahkan pemahaman perbandingan antara mereka, antaranya ialah:-


  1. AS-NATO menghantar tentera-tenteranya supaya dibunuh oleh pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah di Iraq dan Syria. Sepatutnya panglima-panglima perang AS-NATO berada di barisan hadapan bersama-sama komandan-komandan untuk menggempur pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah. Lalu berlakulah dialog: “Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah telah dibisik-bisik oleh ulat-ulat, lalat-lalat, anjing-anjing liar, burung-burung dan cacing-cacing tanah, lambat lagikah rezeki kami kerana perut telah berkeroncong? Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah menjawab dalam hati bahawa Allah s.w.t. telah menentukan rezeki kepada setiap makhluknya. Lebihan rezeki nanti akan menyusul kepada antum apabila pencerobohan-penceroboh mendarat di bumi berdaulat.”

  1. PBB, AS-NATO banyak bercakap tentang pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah dan mengarahkan pesawat-pesawat, peluru berpandu dan derun membom kawasan-kawasan wilayah berdaulat Khilafah Islamiyah. Lalu negara berdaulat Khilafah Islamiyah menjawab bahawa pasukannya telah bersedia dan menyediakan pelbagai peluru berpandu dan anti pesawat untuk membedil sebagi meraikan kehadiran pesawat-pesawat, peluru-peluru berpandu dan derun-derun itu. Jika kehadiran pesawat-pesawat itu banyak maka bedilan pun akan ditambah diperbanyakkan, jika sedikit, maka bedilan pun sedikit. Ia bergantung kepada kehadiran pesawat-pesawat AS-NATO melayang-layang di ruang udara negara berdaulat Khilafah Islamiyah. Kemeriahannya bergantung kepada perkara di atas.

  1. PBB, AS-NATO menggunakan pujukan, ugutan, rayuan dan menunjukkan gambara-gambar tragedi, pelarian menderita supaya negara-negara kaya, negara-negara kejiranan dan kepada negara-negara dungu diumpan dengan gambaran-gambaran palsu sedemikian itu, bagi menunjukkan dan mendapatkan simpati membiayai kos-kos ketenteraan AS-NATO. Buktinya, Arab Saudi menderma US100 juta kepada PBB untuk menentang pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah. Sepatutnya Arab Saudi berkecuali atau perkara itu adalah suatu perang psikologi. Di pihak Khilafah Islamiyah pula, berdatangan bantuan mencurah-curah tanpa disangka-sangka daripada pelbagai arah, Allah s.w.t. membantu mereka. Apakah itu suatu petanda bahawa AS-NATO akan terperangkap dengan ilusi dan khayalan-khayalan yang mereka cipta?

  1. AS-NATO melakukannya melalui tabir, mendesak Nouri al-Maliki meletak jawatan bagi memudahkan dan mengesahkan bahawa Khilafah Islamiyah adalah pemenang dalam percaturan yang berlaku di Iraq, sekaligus mengisytiharkan bahawa pemerintah Baghdad Iraq, secara dominannya milik Khilafah Islamiyah, kerana namanya dikenali, kekuatannya digeruni oleh kawan dan lawan dan menguasai kawasan luas. Mereka ingin mengangkat semula Iraq yang diceroboh oleh AS-NATO, bersekongkol dengan pelbagai negara atas nama Pasukan Bersekutu, pada tahun 2003. Manakala pengganti Nouri al-Maliki masih tercari-cari identitinya. Silap langkah ditembak oleh tenteranya sendiri kerana tidak dikenali orangnya. Gambarnya pula belum disebarkan, digantung di sana sini.

  1. Pengganas-pengganas yang menggunakan bom-bom berkuasa tinggi di Iraq sama seperti kekuatannya digunakan di Gaza Palestin, pada 8 Julai 2014; bentuknya yang sama, kuasa letupannya sama, membom dari jarak jauhnya sama, berat kilogramnya sama, cara melancarkannya sama, kapal terbangnya keluaran syarikat sama, peluru berpandunya sama, pelbagai pelurunya keluaran kilang yang sama, satelitnya dari syarikat sama, latihan-latihan dan penasihat-penasihatnya juga adalah orang yang sama. Maka, boleh dibuat kesimpulan bahawa elemen-elemen berikut di bawah pengetahuan PBB, sebab itu ia terburu-buru mengisytiharkan atas penyeliaan AS-NATO, bahawa individu-individu tertentu menyokong pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah, menunjukkan kononya mereka tidak terlibat dan terpalit dengan cerita-cerita yang direka-reka oleh mereka:-

  1. Mereka adalah pengganas-pengganas yang sama yang menceroboh Iraq, Syria dan Palestin. Apabila Isreal menceroboh Gaza Palestin, ramai tenteranya mati. Israel menceroboh, tenteranya pula yang banyak mati.

    1. Kini di Iraq, AS-NATO bersemangat hendak menceroboh Iraq dan Syria sama seperti Israel bersemangat menceroboh Gaza Palestin. Akhirnya, AS-NATO akan disembelih di sana sama seperti tentera Israel bergelimpangan diserang hendap oleh pejuang-pejuang Hamas.

    1. Nyatalah bahawa AS-NATO adalah pengganas-pengganas penceroboh-penceroboh negara Iraq sejak tahun 1991 hingga tahun 2014 kepada negara berdaulat Khilafah Islamiyah, sama seperti Israel menceroboh Gaza Palestin negara berdaulat Palestin sejak 1947 hingga hari ini.


AS-NATO hendak mencuba nasib di negara berdaulat Khilafah Islamiyah, silakan. Ahlan wasahlan ya penceroboh.

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”