NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 29 August 2013

Foto-foto Proses Pertumbuhan Manusia di Dalam Rahim Ibu, Beginilah Kejadian Manusia…



Redaksi–Rabu, 9 Rabiul Akhir 1434H/ 20 Februari 2013 11:37 WIB

Berikut ini beberapa seleksi fotografer Swedia bernama Lennart Nilsson. Dia terkenal dengan foto foto  in vivo embrio manusia dan subjek subjek  kedokteran lainnya yang dulu dianggap tidak bisa diabadikan lewat foto.

Dia menggunakan sebuah endoskop untuk membuat gambar-gambar menakjubkan ini! Dalam seri foto ini, dia menguak semua rahasia–bagaimana kehidupan berawal!!! 

Bukti keagungan Allah !!! 

Subhanallah!!!

Ini bukan ilustrasi, bukan pula hasil ilustrasi.. 

This is real!!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”