NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 5 March 2015

PEJUANG SINGA DAULAH MULA BERENTAP DI TIKRIT



Pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang bergelar singa sedang mula mengintip-intip mangsa-mangsa mereka bukan sahaja di wilayah Daulah Islamiyah tetapi wilayah-wilayah sempadan yang berusaha menceroboh masuk membunuh manusia.

Bagi menghadapi golongan-golongan kedajalan itu, maka kuda-kuda gagah wajar disediakan untuk menghadapi kuda-kuda yang lembik pihak dajal yang mendajal. Sikap beruzlah kalwat para pejuang-pejuang Daulah Islamiyah walaupun masih dalam praktikal tetapi dikejutkan, maka kita akan lihat aksi-aksi mereka nanti.

Antara singa yang dihadirkan di kawasan Tikrit yang telah dideklarasikan oleh pejabat wilayah Daulah Islamiyah adalah Abu Waheeb Hafizahullah diberi gelaran Komandan.

Sesungguhnya pejuang-pejuang singa itu akan memenangi peperangan menghadapi tentera Iran dan ketumbukan tentera Dr. Haider al-Abadi dari Iraq.

Pejuang-pejungan singa itu juga sedang/akan berentap berskala kecil di Baghdad, Damascus, di Libya, Sempadan Mesir jika Abdel Fattah Al-Sissi melambai, Jordan jika Raja Abdullah menurut telunjuk ketuanya, manakala Amerika Syarikat ketika ini menjadi mentor kepada Peshmerga/Kurdish di Kobane.
.



--------------------


Komandan Abu Waheeb Hafizahullah Menjadi Pemimpin Untuk Pertahankan Tikrit


M Fachry untuk Al-Mustaqbal Channel

TIKRIT, KHILAFAH ISLAMIYYAH (Al-Mustaqbal Channel) – Di tengah gempuran pasukan kafir murtad Irak dan berkumpulnya para komandan milisi-milisi kafir Syiah Iran untuk merebut Tikrit dari tangan Daulah Khilafah, kemunculan Komandan Abu Waheeb memimpin Perang Shalahuddin untuk mempertahankan Tikrit menjadi kabar gembira untuk kaum Muslimin. Semoga melalui beliau dan seluruh Mujahidin Daulah Khilafah Tikrit menjadi kuburan massal milisi kafir syiah. Allahu Akbar!

Akun Twitter The Stallion @Bosnian_Witness menyatakan bahwa telah terkonfirmasi Komandan Abu Waheeb Hafizahullah menjadi pemimpin dalam perang Shalahuddin, untuk mempertahankan kota Tikrit.

Komandan Abu Waheeb adalah komandan yang sangat melagenda di Daulah Khilafah dan beliau adalah salah satu komandan tempur lapangan Daulah Khilafah yang cemerlang. Beliau memiliki banyak julukan, diantaranya Singa Padang Pasir, Pemburu Nusairah, dan ‘Pengajar Nusairiah’.

Dijuluki sebagai pengajar Nusairiah dikarenakan beliau pernah melakukan inspeksi terhadap truk yang lewat di jalan yang menghubungkan Iraq dan Suriah, untuk mencari tentara/agen /pasukan Syiah Nusairiah yang menyamar. Setelah menghentikan truk tersebut, Abu Waheeb melakukan tes Kuis sederhana tentang keislaman, untuk membuktikan bahwa mereka bukan syiah atau nushairiah.

Sejumlah pengemudi tidak mampu menjawab pertanyaan sederhana seperti jumlah rakaat shalat shubuh, shalat dzuhur, dan pertanyaan standar tentang Islam lainnya. Tiga pengemudi yang gagal akhirnya dieksekusi di pinggir jalan tersebut. Akibat peristiwa ini, dia mendapat julukan Pengajar Nusairiah dengan kuis Islami/Quran yang diberikannya.

Untuk mengetahui lebih lanjut biografi beliau bisa membaca di sini : http://al-mustaqbal.net/mengenal-abu-waheeb-komandan-tempur-lapangan-daulah-islam-wilayah-anbar/

Semoga melalui beliau dan seluruh Mujahidin Daulah Khilafah, Tikrit menjadi kuburan massal milisi kafir syiah. Allahu Akbar!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”