NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Tuesday 9 September 2014

PROGRAM KORBAN KUBRA 1435H DIAKTIFKAN


AS-NATO Iran berpakat merompak Iraq
AS-NATO berpakat dengan Iran untuk menghadapi pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah, bukan sahaja di Iraq tetapi akan dilebarkan ke seluruh pemerintahan Khilafah Daulah Islamiyah serta sekutu-sekutu yang menyatakan sokongan secara terang-terangan kepada penceroboh-penceroboh, penzalim-penzalim, penjahat-penjahat dan pembunuh- pembunuh itu. Kalau sebelum ini, Iran negara berkecuali dan jika terlibat pun tidak menyatakan secara spesifik, nyata dan jelas. Kini, dalam isu Iraq, mereka berpakat kerana agenda perluasan wilayah. Pakatan jahat AS-NATO Iran telah diketahui dan terbongkar.
Bila Iran menyatakan secara jelas niatnya untuk bersama AS-NATO, orang buta dengan mudah memahaminya, maksudnya bersekutu bersama AS-NATO. Isu program nuklear Iran yang diselia oleh AS-NATO dengan menggunakan PBB adalah wayang untuk gula-gula umum. Isunya besar. Ceritanya panjang. Tiada penamatnya. Maknanya puppet.

Niat ikhlas datangnya dari golongan ikhlas yang dimakbulkan permintaannya
Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah selalu mewiridkan:
Datanglah, datanglah, datanglah sebagai meraikan sempena Majlis Korban Kubra pada 10-14 Zulhijjah 1435H di Mina, Arab Saudi.
Jika program pengorbanan itu berlaku sebelum 10 Zulhijjah 1435H, program itu dikenali: Program Korban Kubra Ambang Aidil Adha 1435H.
Jika program pengorbanan itu berlaku selepas Aidil Adha dan hari-hari Tasriq 1435H, ia adalah susulan program yang diadakan perasmiannya pada Majlis Korban Kubra 1435H, pada 10-14 Zulhijjah 1435H. Program tersebut dikenali sebagai: program-program korban Kubra 1435H di seluruh Iraq.
Sesungguhnya wirid-wirid pejuang-pejuang khilafah Islamiyah dimakbulkan oleh Allah s.w.t.”

Diingatkan kepada AS-NATO Iran yang ingin menyerahkan niat-niat jahat mereka menghantar mangsa-mangsa korban tentera di Iraq, sayugia menghantar tentera terbaik, segar, sanggup dijadikan korban dan bukan dari kalangan tentera yang pengecut, lari dari medan lapangan, takut menjadi korban dan lembik-lembik supaya apabila program penyembelihan korban dilakukan para malaikat berbondong-bondong menghadirinya dan bertempiaran golongan iblis dan syaitan kekecutan.
Sesungguhnya janji Allah s.w.t. adalah benar.

Pertembungan antara kebenaran dan kebatilan dimenangi oleh golongan keikhlasan
Ingat!!! AS-NATO Iran, jika tertangkap tentera kamu akan disembelih untuk dipersembahkan kepada Allah Rabbul Jalil. Sebagai isyarat jangan menceroboh, menzalimi, penjahat dan membunuh orang.
Pertempuran di Iraq (sebagai fokus) ditinjau dari sumber manusianya bagi mereka yang terlibat dengan aksi-aksi pertempuran di medan lapangan, maka pejuang-pejuang Iraq, mencari-cari penceroboh-penceroboh, penzalim-penzalim, penjahat-penjahat dan pembunuh-pembunuh untuk dicekup tengkuk-tengkuk mereka, supaya ia tidak dapat bergerak, melembik dan mengikut sahaja ke arah mana hendak dibawa. Ia akan dilakukan kepada tentera-tentera AS-NATO Iran yang beria-ia bersantai di Iraq.

Berikut adalah sumber manusia yang mengukuhkan kesinambungan perjuangan pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah yang Allah s.w.t. meredhai mereka, mereka meredhai Allah s.w.t. dan golongan bertakwa meredhai perjuangan mereka. Mereka adalah:-
  1. Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah.
  2. Pejuang-pejuang antarabangsa.
  3. Pejuang-pejuang negara jiran mengikrarkan ketaatan kepada Khilafah Daulah Islmiyah.

Berikut adalah sumber manusia yang bersekongkol menceroboh, menzalimi, penjahat, membunuh dan melakukan kedajalan kerana pesawat MH370 masih lagi disorok sebagai umpan, rancangan masa hadapan. Mereka akan dimusnahkan, dihina dan rakyatnya akan memberontak kerana perjuangan sia-sia untuk kepentingan teknokrat-teknokrat munafik. Mereka adalah:-
  1. Amerika Syarikat.
  2. NATO.
  3. Iran.
  4. Tentera Nouri Al-Maliki.
  5. Pejuang-pejuang Syiah.
  6. Sekutu-sekutu penyumbang dana dan ketenteraan.

Tugu-tugu peringatan didirikan untuk kesyirikan melampau
Walaupun Arab Saudi menyatakan kerisauannya tentang pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah dan menyumbang dana kepada PBB, manakala tenteranya telah dibariskan sepanjang sempadan barat Iraq sebagaimana tentera Iran dibariskan sepanjang sempadan timur Iraq, dan berkawal, belum lagi dikategorikan sebagai bersekutu tetapi jika terlibat lagi menyumbang dana dan menghantar tentera dianggap mengisytiharkan permusuhannya kepada pemerintahan Khilafah Daulah Islamiyah.
Selepas ini, AS-NATO Iran perlu menyediakan tugu-tugu peringatan kosong untuk rakyat mereka yang dijadikan korban penyembelihan di Iraq oleh pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah yang sentiasa menanti-nanti ketibaan mereka.
AS-NATO Iran akan menjadikan Iraq sebagai satu igauan bagi tenteranya yang akan diingati sepanjang zaman kerana nostalgia-nostalgia tersebut terpampang di laman-laman sesawang, kemudian dikeluarkan dari pautan-pautannya, dihapuskan halaman-halaman tersebut sebagai rekod yang abadi. Selepas itu dipaparkan semula sebagai peringatan-peringatan bahawa rekod-rekod tersebut wajar di simpan di arkib untuk rujukan generasi akan datang kerana ilustrasi-ilustrasinya penuh ilusi menyayat perasaan. Allahu Akhbar.
Kini, pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah berada dalam situasi defensif, tetapi dalam tempoh tersebut mereka juga melakukan penggempuran kerana pejuang-pejuang yang berjaya dalam medan lapangan tidak boleh bersifat defensif sepanjang masa. Mereka mesti bergerak. Jika tidak bergerak agresif memadai bersenam ringan tetapi jangan berhenti.
Mereka bertindak kerana mempertahankan hak-haknya. Menjulang bangsanya. Memartabatkan agamanya, mengejar cita-cita yang diajar oleh murabbi-murabbi yang cintakan keamanan, meninggikan syiar Islam dan meletakkan dirinya dan agama itu pada makamnya yang tertinggi kerana penjahat-penjahat menguji kekuatan dan menceroboh rumah mereka.

Pencarian untuk Program Korban Kubra 1435H diaktifkan
Pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah mesti bergerak mencari mangsa, sebelum tiba masanya Majlis Korban Kubra pada 10-14 Zulhijjah 1435H. Melakukan keazaman yang jitu, tekad yang padu, langkah yang tepat dan maksud yang benar. AS-NATO Iran yang bersedia membina tugu-tugu peringatan kosong untuk rakyatnya yang disembelih di Iraq kerana tugasan-tugasan menceroboh, menzalimi, membunuh dan mendajal di Iraq, misinya gagal.
Sebagai mengingatinya binalah patung-patung kesyirikan untuk diingati oleh generasi-generasi kesyirikan.
Sebagai menyokong penuh program-program korban yang diadakan di seluruh pelusuk alam ini, dalam masa 4 hari sahaja, tetapi pejuang-pejuang pula tidak meletakkan tempoh batas waktu tersebut sebagai syarat melakukan pengorbanan. Mereka mula melakukan program itu hari ini. Terus dilakukan pada hari-hari yang mendatang kerana korban mereka diterima. Selain pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah, dihadkan tempoh masanya 4 hari sahaja, iaitu pada 10-14 Zulhijjah, tetapi pejuang-pejuang itu, korban mereka diterima sepanjang masa, bila-bila masa sahaja menghadapi penceroboh dan penjahat di Iraq. Itulah keistimewaan mereka.
Apabila pejuang-pejuang mengisytiharkan pemerintahan Khilafah Daulah Islamiyah diwujudkan, mereka telah menghalusi dan merasai tentang ancaman-ancaman dalam dan luar, cara-cara mengatasi dan mengembangkan visi dan misi mereka , kerana tujunanya mardatillah.
Jika semua pendokongnya; kanak-kanak dan dewasa, lelaki dan wanita, dalam dan luar Iraq mengotakan ikrar mereka, keberkatan akan mengiringi mereka, kerahmatan meratai mereka dan lindungan Allah yang sentiasa melindungi mereka. Maknanya mereka dalam pengawasan Allah s.w.t.
Beruntunglah mereka yang mendapat naungan Allah s.w.t.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”