NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Wednesday 3 September 2014

KHILAFAH DAULAH ISLAMIYAH MENGHADAPI GEROMBOLAN DAJAL



Panji-panji Khilafah Daulah Islamiyah berkibar megah

Iraq pertama kalinya telah diperangi oleh Amerika Syarikat bermula pada 17 Januari 1991 (Khamis), dengan alasan Iraq dibawa pimpinan Presiden Saddam Hussein, menawan Kuwait, negara jiran kaya dengan minyak. Amerika Syarikat tidak berani berperang dengan kekuatan tenteranya sendirian. Ia terpaksa memanggil, mengajak, mengheret dan mengugut mengeroyok bersama-sama 32 buah negara memerangi Iraq atas nama: Pasukan Bersekutu. Termasuklah ketika itu, Amerika Syarikat terpaksa membawa bersamanya NATO. Tidak terkecuali juga negara-negara penyumbang dana yang bertebaran di muka bumi ini, terutamanya mengangkat dirinya menjadi pemerintah.

Kini, AS-NATO bersama sekutunya menentang pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah yang cerdik itu. Mereka mesti dihadapi kerana minyak. Minyak memainkan peranan utama untuk kejayaan pada masa akan datang.

Apabila kekuatan Iraq sukar dimusnahkan ketika diketuai oleh Presiden Saddam Hussein, maka AS-NATO pergunakan PBB untuk mengoreksi, menyelongkar, menghitung kekuatan peralatan perang, lokasi-lokasi ketenteraan Iraq di samping meninjau dan mengintip-intip kedudukan tentera Iraq. AS-NATO mengambil masa 13 tahun untuk melumpuhkan kekuatan Iraq sama ada dari segi ekonominya, alat-alat ganti ketenteraannya, melemahkan sumber manusianya, mengadakan sekatan-sekatan dan pemeriksaan-pemeriksaan berkala dengan menunggang membuntuti PBB.


AS berhadapan dengan Rusia anggota tetap PBB yang dilabelkan sebagai paksi-paksi termasuk Korea Utara dan Khilafah Daulah Islamiyah

Di Ukraine, AS-NATO tidak berani memerangi Rusia secara terbuka kerana Rusia akan membedil AS-NATO dengan peluru berpandu berkuasa nuklear dari bumi ke bumi sebanyak 20,000 buah dibenamkan di negara dajal dengan dajal seperti kaum Yahudi berbunuh-bunuhan sesama mereka.

AS-NATO juga tidak berani mengganggu Korea Utara kerana ia telah memberi amaran kepada Amerika Syarikat, ia akan bedil dengan peluru berpandu berkuasa nuklear dari bumi ke bumi jika negaranya diganggu.

Jepun pernah dibom dengan bom atom oleh Amerika Syarikat pada 6 dan 9 Ogos 1945 sehingga Jepun menyerah kalah dengan menandatangani surat menyerah kalah pada 2 September 1945, dan diletakkan dibawa pengawasan Amerika Syarikat negara yang membomnya yang menyaksikan beratus-ratus ribu rakyat awam Jepun yang tidak berdosa mati dibunuh. Sehingga hari ini, Jepun terus berada di dalam cengkaman Amerika Syarikat.

Amerika Syarikat mencuba nasib lagi untuk menceroboh kali ketiga, berhadapan dengan pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah di Iraq, yang memang mereka nanti-nantikan kehadiran penceroboh-penceroboh tentera Amerika Syarikat. Kita nak tengok siapa anak jantan. Tetapi sebenarnya ramai orang dungu-dungu dijadikan penampan untuk menghadapi pejuang-pejuang singa itu.


AS menceroboh untuk kali ketiga dan telah diberi 'Pesanan Kepada Amerika' dengan penyembelihan James Wright Foley pada 19 Ogos 2014 (Selasa)

Terkini, Amerika Syarikat ingin mencuba nasib untuk kali ketiga menceroboh Iraq dimulai pada 7 Ogos 2014 (Khamis), kali kedua menceroboh Iraq pada 20 Mac 2003 (Khamis) dan pertama kalinya pada 17 Januari 1991 (Khamis), apabila tentera Iraq berundur daripada Kuwait, diserang curi oleh tentera udara Amerika Syarikat. Rekod-rekod tentang pencerobohan Amerika Syarikat kepada negara-negara dimusuhinya menjadi ingatan kepada semua pihak termasuk Rusia dan Korea Utara sehingga memberi amaran keras terlebih dahulu sebelum bedilan dilepaskan.

Pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah telah memberi amaran kepada Amerika Syarikat tentang 'Pesanan Kepada Amerika' yang ditunjukkan sebelum penyembelihan agen dan rakyat Amerika Syarikat. Orang pertama rakyat Amerika Syarikat menjadi korban untuk pencerobohan negaranya bagi kali ketiga di Iraq.

Agakknya Khilafah Daulah Islamiyah mendahului Rusia dan Korea Utara untuk menghukum rakyat Amerika Syarikat.

Pada 31 Ogos 2014 (Ahad) Amerika Syarikat telah menunjukkan gambar-gambar menerjunkan tentera payung terjun dari kapal terbang di kawasan Amerli, Sulayman, Beik, utara Iraq, yang tidak dikawal oleh pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah secara rasmi. Amerika Syarikat mempublisitikan bahawa ia dan tentera Iraq telah menawan kawasan tersebut dengan jayanya.

Maka, benarlah janji 'anak jantan' bahawa anjing, burung, lalat, ulat dan cacing berdoa kepada Allah s.w.t. memohon sedekah untuk makanan tambahan mereka, walaupun rezeki telah ditentukan oleh Allah s.w.t. kepada setiap makhlukNya, seperti mana seseorang memakan makanan asasi diselang sudahi dengan makanan 'pencuci mulut'. Contohnya: buah-buahan, kuih-muih, ais krim, keropok dan makanan ringan yang berpuluh-puluh jenis juadah jika kita makan di hotel yang berbintang-bintang.


Pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah bersyukur kerana penceroboh-penceroboh datang menyerah diri untuk disembelih

Pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah bersyukur kepada Allah s.w.t. kerana penceroboh-penceroboh telah hadir di hadapan mereka tanpa bergerak jauh, membazir masa, wang, hanya perlu bergerak mencari-cari mereka bersembunyi di sana sini, di kawasan-kawasan hutan, bukit-bukau dan bangunan-bangunan yang telah dikenal pasti. Keistimewaan pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah itu kerana mereka telah mewakafkan diri untuk mendaulatkan Adden. Cuma pejuang-pejuang Khilafah Daulah Islamiyah meminta ditangguhkan lambaian-lambaian para syuhada ke atas mereka kerana tugas-tugas ringan sedang menanti mereka di ambang kejayaan. Beruntunglah mereka yang memahami ajaran Islam.


Punca-punca AS-NATO beria-ia sangat bersekongkol berhadapan dengan Khilafah Daulah Islamiyah

Dajal berusaha menceroboh Iraq untuk kali ketiganya yang boleh meruntuh, menjahanam dan memudaratkan negara mereka, kerana sebab-sebab berikut:-


1.      Minyak.
2.      Sumbangan derma.
3.      Lari dari isu Ukraine.
4.      Manusia dungu benteng pertahanan.
5.      Dihalau dari negara merdeka.


Apabila tuan/puan dikehendaki memilih Q & A, antara pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah dengan pakatan AS-NATO dan golongan-golongan dungu, manakah yang dipilih? Tentulah jawapannya ialah:


MENCARI KEREDHAAN ALLAH S.W.T.


















 










 












  


 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”