NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Saturday 12 November 2016

PASUKAN SANGGUP MEMINDAHKAN GUNUNG



Pasukan Yang Sanggup Memindahkan Gunung

Written By Metromini News on 10/11/16 | 10.11.16


MetrominiNews - Pasukan Yang Sanggup Memindahkan Gunung (jangan anti dengan bendera tauhid hitam, karena itu adalah bendera perangnya Rosulullah)

Pertanda Daulah Islam (IS) adalah Pasukan "Thoifah mansuroh" atau pasukan panji hitam yang akan menjadi penopang al mahdi bisa kita lihat pada pertempuran di beberapa titik sengit yang terjadi saat ini dimana IS di keroyok habis-habisan oleh millah kufur baik dari kalangan kafir, munafiq maupun murtaddin.


Berikut adalah titik wilayah IS yang dikeroyok:

※ Di Al Khoir (Syam):
Tentara syiah nushairiy + Tentara elit dan Jet komunis rusia VS Islamic state (IS)


※ Di Utara Halab (Syam):
Pejuang Shohwat murtad yg terdiri dari puluhan faksi bentukan thogut arab + Tentara Turki + Serangan jet salibis amerika VS Islamic state (IS)


※ Di Damaskus (Syam):
Tentara Syiah nushairiy & Rusia + Pejuang shohwat murtad VS Islamic state (IS)


※ Di Mosul (Iraq):
Tentara Amerika,Jerman,Kanada,Peshmerga,Turki,Syiah,Murtaddin  VS islamic state (IS)


※ Di Kirkuk (Iraq):
Tentara Peshmerga + Tentara Amerika VS islamic state (IS)


※ Di Sirte (Libya):
Tentara boneka amerika haftar + Pejuang Shohwat Fajr libya + Serangan Jet & Kapal Perang Amerika VS Islamic State (IS)


※ Di Afrika Barat:
Tentara salibis yg tergabung dalam UNI AFRIKA dari negara Kenya, Uganda, Nigeria, Niger, Chad + bantuan personil pasukan elit Amerika VS Islamic State (IS)


※ Di Yaman:
Milisi Syiah Houtsi musyrikin + Tentara Murtaddin yaman VS Islamic State (IS)


Belum lagi di wilayah baru yakni di Somalia, Kaukas, Filipina, dll


Maka benarlah sabda Rosulullah SAW tentang pasukan panji hitam yang akan menolong Imam Mahdi dan mereka tak akan pernah kalah meski di keroyok seluruh agama kufur:

Rosulullah SAW bersabda:

"Al-Mahdi akan muncul setelah keluarnya Panji-panji Hitam dari sebelah Timur, yang mana pasukan ini tidak pernah kalah dengan pasukan mana pun." (Ibnu Majah)

Dan Inilah Perkataan Ali r.a dalam atsar sahabat menggambarkan dahsyatnya tekad pasukan penolong al-Mahdi:

"Al-Mahdi berserta pasukan penolongnya akan muncul dari Timur. Sekiranya GUNUNG menjadi penghalang (perjalanan) mereka, niscaya gunung itu akan (mereka pukul sehingga) hancur rata menjadi jalan mereka."

Perkataan yang di gambarkan sahabat Ali r.a ini tentang pasukan penolong al mahdi yang sanggup memindahkan gunung tersebut ternyata pernah di lontarkan wartawan kafir asal jerman bernama "Jurgen Tedenhofer". Ia yang meliput langsung ke wilayah mujahidin, ia kagum dengan tekad dan kekuatan mujahidin Islamic state (IS), Berikut perkataannya yang ia tweet dan ketika di wawancarai sewaktu pulang meliput dari wilayah pasukan islamic state (IS): (lebih lengkapnya bisa cari videonya di Youtube)


----------


🔊"Dalam 50 tahun aku telah melaporkan dari berbagai zona perang, termasuk wawancara dengan Presiden Suriah Bashar al-Assad dan pejuang al-Qaeda, dengan Presiden Afghanistan Hamid Karzai dan dengan para pemimpin Taliban, namun Aku Tak Pernah Melihat Pasukan yang Membuat Aku Takjub Melainkan Islamic State (IS) Mereka Pasukan Islamic State (IS) Bahkan Yakin Dapat Memindahkan GUNUNG ....".. Allahu Akbar !!

Inilah Mujahidin IS insya allah pasukan itu, Pasukan yang akan menghancurkan gunung jika sekiranya gunung itu menjadi penghalang mreka menegakkan syariat islam..

Harusnya kalian bertanya:

IS sudah 3 tahun berdiri dan hampir seluruh negara berkoalisi untuk menghancurkannya baik dari segi militer, ekonomi, media dll, total puluhan ribu roket dan misil telah di muntahkan ke basis IS, tapi IS bukannya makin melemah justru mereka masih eksis dan tetap melawan bahkan baru-baru ini mereka kembali meluas di Somalia dan Mali (Afrika).

Inilah yang menjadi pertanyaan:
Siapakah yang menolong dan menguatkan IS dalam menghadapi semua persekongkolan ini?
Jawabannya Tak lain Adalah ALLAH SWT yang menjaga IS sampai akhirnya mereka akan menyerahkan bendera mereka ke imam Mahdi.

Wallahu a'lam.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”