NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Saturday 15 June 2013

PERKIM: Majlis Makam Malam Merai Mesyuarat PERKIM Ke-52


Sempena Mesyuarat Agung Tahunan PERKIM Kebangsaan Kali ke-52 pada 14-15 Jun 2014M bersamaan 5-6 Syaaban 1434H satu majlis makan malam telah diadakan di Hotel  Grand Seasons, Kuala Lumpur, dan Penyampaian Anugerah PERKIM kepada ahli-ahli. 

Majlis makan malam dianjurkan bersama oleh: PERKIM Bahagian Wilayah Persekutuan dan Kementerian Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar. 

Terima kasih kepada semua yang hadir.








Jurufoto profesional dijemput khas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”