NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Friday 12 February 2016

NEGARA SEKUTU YANG MANA SATUKAH AKAN MENARIK DIRI DARIPADA PAKATAN AMERIKA?



AMERIKA berhadapan dengan pejuang-pejuang Daulah Islamiyah melalui belakang tabir sebagaimana MH370 disorok melalui belakang tabir. Ia tidak menonjolkan diri sebelum pejuang-pejuang memberi amaran keras kepadanya melalui penyembelihan agen-agennya dan sebaran media secara terbuka di ruang maya. Amerika hanya menonjolkan diri ketika melakukan siri-siri penyerangan melalui jarak jauh seperti menggunakan; helikopter, pesawat pengebom, jet pejuang dan peluru berpandu. Ia juga bersembunyi disebalik satelit. Ia lebih selesa mengunakan sekutu-sekutu dungunya dengan membariskan mereka dibarisan hadapan di medan pertempuran disembelih oleh pejuang-pejuang Daulah Islamiyah sebagai korban kedajalan.

Walau bagaimanapun, kita ingin melihat negara manakah di antara negara-negara yang bersekutu dungu-dungu itu yang akan menarik diri lebih dahulu daripada persekongkolan kekufuran kerana firasat dalaman telah membisik-bisikkan ketelusan dalam minda kehidupan mereka?

Mana-mana negara yang mengisytiharkan peperangan secara terbuka kepada pejuang-pejuang Daulah Islamiyah, maka wajarlah mereka diserang oleh pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang kini sedang berwirid-berzikir untuk membina energy bagi menghadapi kedajalan yang dipenuhi dengan kesyirikan dan kekufuran kepada Allah s.w.t.

Pesanan-pesanan telah dideklarasikan kepada Amerika tentang perkara-perkara tersebut kerana peperangan tiga penjuru sedang bermula, antara;


1.      Amerika dan sekutu-sekutunya,

2.      Rusia dengan pakatan-pakatannya

3.      Pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang berimejkan ninja.


Wahai pejuang-pejuang! Jangan takut dengan celaan orang yang mencela.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”