NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Friday 29 January 2016

JIHADI JACK MENUNGGU PAKSI AMERIKA DI LIBYA, MANAKALA MH370 DAN MH17 MELAMBAI AMERIKA



Padang-padang minyak Libya hampir-hampir dicengkam oleh pejuang-pejuang Daulah Islamiyah. Ia pula merisaukan golongan dajal  walaupun harga pasaran minyak dunia dimerudumkan untuk menghadapi pejuang-pejuang Daulah Islamiyah pelbagai penjuru yang kini sedang mengibarkan panji-panjinya tegak melangit.

Ia sebagai isyarat bahawa kedajalan akan dikuburkan.

Dalam suasana dunia yang diketuai oleh paksi Amerika berterusan mengasak pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang sukar dilemahkan dipelbagai medan pertempuran, terdapat perkhabaran paksi kejahatan akan menumpukan strategik pertempuran mereka pula di wilayah Libya kerana di kawasan Syam mereka sukar menembusi pertahanan Daulah Islamiyah.

Di wilayah Syam Amerika hanya bertindak membaling bom dari jarak jauh sama seperti Rusia. Diteropongnya melalui satelit atau agen-agen pengintipan memberi isyarat di bumi. Mereka hanya membiarkan sekutu-sekutu bertempur secara kombat di medan  dan meneropongnya dari jarak  jauh, dengan pandangan objeknya boleh didekatkan. Jika perlu sokongan udara disediakan.

Situasi yang berlaku di Syam ketika ini, membuatkan perancang-perancang kedajalan mengalihkan perhatian kearah Libya yang diperhatikan berpotensi digenggam oleh pejuang-pejuang Daulah Islamiyah secara total disamping Al-Sisi kepanasan akibat asakan pejuang-pejuang di wilayah Sinai dan sempadan dengan Libya, tetapi dalam tempoh yang sama menambah kekuatan persenjataan, jika negara-negara penyumbang belum bankrap. Sebelum ianya berlaku penguasaai padang-padang minyak oleh pejuang-pejuang itu, maka wajar suatu kesepakatan menghadapi pejuang-pejuang Daulah Islamiyah di sana. Jika terlambat meleleh air liur nanti.

Tetapi, menjadi masalah kepada paksi Amerika ialah mereka akan berhadapan dengan ‘Hero Jihadi Jack’ yang terkenal tanpa belas kasihan kepada golongan kekufuran yang mendajal. Jihadi Jack telah membuktikan bahawa mana-mana individu yang bersekongkol dengan kesyirikan akan dihukum dengan ditunjukkan gambar-gambar mereka kepada umum.

Adalah menjadi suatu kepastian bahawa paksi-paksi Amerika di Libya dan perampas kuasa Abdel Fattah Al-Sisi melambai-lambai Amerika. Manakala MH370 dan MH17 melambai-lambai kepada Amerika.

Selepas ini kita akan lihat kehebatan 'Hero Jihadi Jack' menghadapi musuh-musuhnya dengan tiada belas kasihan sebagaimana Jihadi John telah membuktikan kehebatannya dengan melakukan gempuran tindak balas di ibu kota Paris pada 13 November 2015.

Sesungguhnya Libya melambai-lambai paksi Amerika.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”