NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Tuesday 17 May 2016

LIBYA MENUNGGU MEMBAKAR DAJAL



Persediaan-persediaan mental dan fizikal menjadi keutamaan bagi merai kejayaan pada maa hadapan. Ia bukan sahaja senentiasa dikembangkan dari sehari ke sehari tetapi yang penting dipupuk supaya ia selaras dengan kehendak Al-Quran dan As-Sunnah merentasi wilayah dan benua.

Ia akan terpasak sebagai sebuah momentum kepada diri dan perjuangan menjulang ketinggi deen. Senario yang berlaku di Syam dan Baghdad melalui serangan udara yang dilakukan oleh gerombolan kufar telah membangkitkan tekad yang kukuh untuk terus menggenggam padu azam menghapuskan persekongkolan golongan dajal yang berhasrat menceroboh Libya berulang kalinya pada bila-bila masa sahaja.

Pertempuran boleh tercetus, apabila persekutuan kufar yang diketuai oleh Amerika telah bersedia dan meyakini bahawa tentera mereka akan dibakar di Libya oleh singa-singa Daulah yang kini sedang bersiap siaga melakukan ribath untuk menunggu mereka.

Perancangan kufar telah memberi suatu isyarat tentang rencana pertempuran yang dahsyat selepas Syam dan Baghdad yang di keroyok dipelbagai penjuru bukan sahaja oleh Amerika dan sekutu-sekutunya tetapi juga melibatkan Rusia/Iran dan sekutu-sekutu mereka.

Singa-singa Daulah Libya telah siap siaga menanti kehadiran golongan kufar yang akan menyerang sasaran-sasaran kosong di Libya dalam pelbagai penjuru di ketuai oleh Amerika, NATO dan sekutu-sekutunya. Keterlibatan tentera darat akan hanya diaktifkan apabila mereka meyakini bahawa serangan udara dan artileri telah meminimumkan pergerakan pihak musuh.

Namun singa-singa Daulah Libya yang terdapat seorang  yang dikenali Jihadi Jack akan menjanjikan pukulan maut kepada musuh-musuh mereka. Singa-singa Daulah Afrika itu menjanjikan suatu senario yang mematikan gerakan musuh.

Golongan kufar akan melakukan serangan udara dan artileri beberapa hari sebelum serangan darat digerakkan. Jika dilihat strategi singa-singa Daulah Libya memperlihatkan suatu peperangan yang amat membanggakan dalam tempoh beberapa bulan terakhir ini.

Tempoh-tempoh pertapaan singa-singa Daulah Libya dan persediaan perancangan Amerika dan sekutunya memfokuskan Libya memberi petunjuk secara umum bahawa pertempuran akan berlaku mendekati tempoh-tempoh berkabung itu. Musuh-musuh yang akan mendekati singa-singa Daulah Libya anggaplah sebagai korban 1437H. Maka, mahu atau tidak wajarlah ditunjukkan keranda-keranda berisi mayat Amerika dan sekutunya yang diusung nanti hanya satu dua sahaja dipublisitikan manakala beratus-ratus keranda lain yang berisi mayat tentera juga disorok, tidak didedahkan kepada umum sebagaimana MH370 disorok. Soroklah kerana kekalahan yang memalukan golongan kufar mesti dijuling-julingkan supaya tidak menjadi OKU..

Ingat! Jangan sampai tentera-tentera kufar tertangkap oleh komandan Jihadi Jack. Komandan Jihadi Jack mempunyai ribuan anggota di belakangnya yang sedang berwirid: “Ya Allah, jika kami bertemu dengan golongan kufar, akan kami hukum mereka di bumi barakah ini. Amin Ya Rabbal alamin.”

Maka berdoalah singa-singa Daulah Libya dengan ungkapan:

“Ya Allah! Muliakan Islam dan orang islam.
Ya Allah! Hinakan Syirik dan musyrikin.
Ya Allah! Tolonglah saudara-saudara kami yang muslim dan mujahidin dan golongan-golongan lemah, di Afghanistan, di Syria, di Iraq, di Palestin, di Yaman, di semua tempat dan di semua masa.
Ya Allah! Binasakan musuh kamu, Musuh agama (Islam).
Ya Allah! Hancurkan kekufuran, Syirik dan Munafiq,
Ya Allah! Sesungguhnya kami jadikan pada leher-leher musuh kami (kami serah kepada Mu) dan kami berlindung dengan-Mu dari kejahatan-kejahatan mereka.
Ya Allah! Cerai beraikan himpunan mereka, pisahkan kesatuan mereka, selerakkan kalimah-kalimah mereka, gegarkan ketetapan mereka, Kalahkan mereka dengan anjing dari anjing-anjing kamu.
Wahai Tuhan yang maha gagah,
Wahai Tuhan yang maha keras,
Wahai Tuhan yang maha membalas,
Wahai Allah!!
Wahai Allah, tuhan yang menurunkan kitab (al-Quran), tuhan yang menggerakan langit, tuhan yang mengalahkan tentera ahzab, kalahkan kufar dan sekutu-sekutu mereka, dan tolonglah kami atas mereka.
Ya Allah, Engkau berkuasa, kami lemah, kami mengadu kelemahan kami.
Ya Allah! Engkau Tuhan kami dan kami adalah hamba-hamba kamu.
Ya Allah! Rezekikan kepada kami Syahid di jalan kamu.
Ya Allah! Berikan kepada kami kehidupan di dunia ini baik dan di akhirat juga baik, dan selamatkan kami dari Azab neraka.”






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”