NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Wednesday 8 July 2015

AMERIKA SYARIKAT DALAM TEORI KEDAJALAN


                                                                    
MAS, MH370 DAN AMERIKA SYARIKAT. MENYANYI-NYANYI LAGU  ‘MIDDLE’ CANGGIH TEMANYA. MEYAKINKAN, MENGHIBUR, DUKA-NESTAPA DAN MENDAJALKAN. ALUNAN-ALUNANNYA DIPENUHI KESYIRIKAN PELBAGAI RENTAK, DIBUNUH OLEH KETELUSAN. 

KEYAKINAN ADA PADA INDIVIDU YANG TELUS. TERSEMADI DALAM KEHIDUPAN MEREKA.

JIKA TIDAK DIPECAHKAN RUYUNG, MANAKAN DAPAT SAGUNYA.

Teori kedajalan selalu menutupi perkara-perkara kebenaran. Dibungkusnya dengan cerita-cerita kedajalan berlapis-lapis sehingga cerita-cerita kedajalan memerangkap insan mulia mendengar cerita-cerita sebenar tentang keadaan sebenarnya. Untuk mengiakan benarnya cerita-cerita tersebut lalu dibunuh orang tidak berdosa sebagai bukti sahihnya kedajalan tersebut seperti matahari menyinari siang hari atau bulan purnama menyinari malam kelam.

Walau bagaimanapun sinar-sinaran tersebut  akan malap dan hilang bersama kematian golongan dajal atau mereka akan bersengketa berebut-rebut harta-harta amanah bangsa dijadikan hak milik mutlak dan pada ketika itulah suasana siang menjadi malam dan malam menjadi siang. Ia menjadi songsang kerana kedajalan telah membelit akalnya.

Perkara-perkara kedajalan itu berlaku kerana pejuang-pejuang Daulah Islamiyah masih memanaskan badan mereka membiarkan sahaja kedajalan itu berlaku walaupun dihadapan mata mereka sebagaimana perubahan-perubahan dari saat ke saat, minit ke minit, jam ke jam, hari ke hari, ilusi 8 Mac 2014 ke 8 Mac 2015, tahun 2014 ke tahun 2015 berlalu sekelip mata tanpa penyelesaian kedajalan semalam.

Ya, begitulah yang berlaku kepada MH370 lingkup terperosok oleh kedajalan golongan yang mendajal, bersekongkol, berkomplot dan mendiamkan diri dengan perlakuan kejahatan tersebut. Puncanya kerana Amerika Syarikat meneruskan pengebomannya di wilayah-wilayah Daulah Islamiyah.


Penyorokan MH370 merudumkan pegawai-pegawai MAS

Akhirnya kesan persekongkolan dajal-dajal yang mendajal itu telah terpalit kepada pegawai-pegawai MAS dengan dipecat paksa mereka itu. Dijemput hormat pemain-pemain import mengendalikan MAS dan dibuang pemain-pemain tempatan MAS akibat palitan kedajalan tersebut. Mereka menjadi kaku. Tercengkam. Ternganga. Tercenggang. Terbelenggu seperti disihir akal dan tindakan mereka. Kesian pegawai-pegawai MAS itu tetapi dajal keras membatu, senyap membisu kerana ruang udara mudah dimanipulasi untuk tujuan strategik sebagaimana Amerika Syarikat menyerang melalui udara wilayah-wilayah Daulah Islamiyah dari pelbagai sudut. Alasannya juga mudah iaitu pesawat AirAsia digunakan menyeludup jongkong emas ke India.

Dalam dunia kedajalan, Amerika Syarikat adalah antara faksi-faksinya. Ia bukan sahaja mendajal di wilayah-wilayah Daulah Islamiyah, tetapi ia mengetuai kedajalan dipelbagai penjuru alam. Kesan daripada kedajalannya itu pihak lain bertindak balas  sama ada menyamai tindakan yang ia lakukan, atau kurang daripadanya  atau lebih keras daripada itu kerana apabila pesanan dan peringatan telah diikrarkan tetapi tetap melakukan kefasadan-kefasadan juga maka jatuh hukum ditetapkan. Puncanya kerana flora dan fauna di Amerika Syarikat berbeza dengan negara-negara di bomnya seperti wilayah-wilayah Daulah Islamiyah termasuk wilayah MH370.


Pelbagai Teknik dan Taktik melakukan kedajalan

Sebagai isyaratnya, setelah diikrarkan jika komplot dajal berterusan dan mereka tertangkap akan ditetapkan hukumananya, ia hanya diberi tempoh selama 3 hari sahaja selepas itu hukumannya dimuktamadkan. Pejuang-pejuang Daulah Islamiyah tidak akan bertolak ansur lagi dengan kedajalan yang dilakukan terutamanya bersekongkol dengan Amerika Syarikat yang senentiasa mengubah taktik, mengaburi ubah modus operandinya kerana Pengganasan Lahad Datu dalam ilusi-ilusi kehidupan.

Pelbagai teknik dan taktik digunakan dalam merangka kedajalan; tidak dapat dicuitnya disebelah kiri dicuitnya disebelah kanan, jika tidak dapat diganggunya disebelah hadapan diganggunya disebelah belakang atau dipergunanya individu-individu bermasalah untuk menjayakan misinya kerana individu tersebut akan dijadikan mangsa olehnya setelah misinya mendajal. CCTV 24 jam diaktifkan.

Lalu, Lautan Hindi menjadi pusat jin-jin berbisik-bisik:


“Golongan dungu-dungu dalam cengkaman kita.
Perniagaan ditokok tambah harganya. Untungnya berlebihan.
Pusat-pusat perniagaan dikawal oleh faksi-faksi bagi memudahkan penyedutan duit-duit amanah bangsa.
Kepelbagaian aktiviti perniagaan ekonomi, orang awam tidak akan memahaminya.
Golongan dungu-dungu tunduk kepada kita dan mereka menjadi penampan-penampan kehidupan.
Elakkan mereka membuat kajian penyelidikan tentang kehebatan pejuang-pejuang Daulah Islamiyah.
Jika mereka faham dan menghayatinya mampuslah kita.
Sesungguhnya mereka mesti dikabur-kaburkan sebagaimana kita mengabur kaburkan  misi MH370.
Maka sedutlah duit-duit itu kerana mereka pudar dari ketelusan hidup.”


Ingatlah, bahawa cengkaman Amerika Syarikat hanya terlerai apabila pejuang-pejuang Daulah Islamiyah telah selesai memanaskan badan mereka.










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”