NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Sunday 25 October 2015

GADIS MISTERI 9M-IGB



Penyiasat 9M-IGB, helikopter terhempas pada 4 April 2015 di Sungai Pening, Semenyih, Selangor, Malaysia, menyalahkan orang mati yang terbakar hangus itu sama seperti penyiasat Germanwings 4U 9525 Airbus A320 yang terhempas pada 24 Mac 2015 di pergunungan Alps yang dipenuhi kabus tebal itu menyalahkan orang mati yang telah berkecai antara punca penyebab tragedinya.

Punca-punca lain masih dalam penyiasatan.

Apakah kaitan penyiasat 9M-IGB AS365N2 dengan penyiasat Germanwings 4U 9525 Airbus A320 yang menyalahkan orang mati dengan tuduhan-tuduhan yang dilemparkan itu dikemukakan oleh orang hidup terhadap mayat-mayat terbakar hangus dan berkecai itu?

Mungkinkah helikopter dan pesawat  tersebut dimiliki oleh syarikat pengeluar yang sama maka bagi memuktamadkan tragedinya dengan 'mudah' dijadikan alasan bahawa mayat-mayat yang hangus dan berkecai itu sebagai menjustifikasikan punca tragedinya?

Tolonglah jangan bersifat mendajal.

Persoalanya ialah siapakah gadis misteri itu?













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”