NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Monday 2 November 2015

ANGIN LAUT CHINA SELATAN MENGARAK AMERIKA DATANG



Selepas peristiwa penembakan MH17 Amerika kurang aktif mengambil bahagian dalam krisis Ukraine tetapi terus membantu pejuang-pejuang kemerdekaan Syria untuk menguis Bashar Al-assad daripada pemerintahannya, tiba-tiba Rusia datang bersama bala tenteranya membantu dengan alasan menghadapi pejuang-pejuang Daulah Islamiyah. Apabila Rusia telah mengaktifkan tenteranya di Syria maka kesukaran pejuang-pejuang kemerdekaan Syria untuk menadah tangan merai pemerintahan Syria semakin menjarak, manakala pejuang-pejuang Daulah Islamiyah semakin meresap menjalar menghampiri destinasi titik-titik tumpuan mereka. Tidak semena-mena dikhabarkan Amerika menghantar armada lautnya ke Laut China Selatan. Apakh kesudahan ceritannya kita lihat nanti?

Pejuang-pejuang Daulah Islamiyah akan menghadapi kekufuran yang berusaha menentangnya daripada pelbagai penjuru

-----------------

Amerika meniup angin menumpukan perhatian di Syria selepas MH17 ditembak di Ukraine

-----------------

Amerika berubah angin daripada Syria selepas Rusia menghantar ketumbukan tentera untuk menghadapi pejuang-pejuang kemerdekaan Syria

-----------------  

Amerika mengambil angin Laut China Selatan selepas melihat China menaik taraf (membangunkan) pulau di sana

-----------------

Angin Laut China Selatan tetap bertiup selagi ada langit dan bumi, matahari dan bulan.










 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”