NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Wednesday 25 November 2015

DOA KEMERDEKAAN MH370: RACUN TIKUS MENGUATKAN SEMUT



Penumpang-penumpang MH370 selalu menadah tangan berdoa supaya dapat dilakukan pembebasan kepada mereka yang disorok itu.


“Bebaskan kami darpada angkara kedajalan,
Oleh  golongan dajal yang mendajal,
Dajal yang merentas sempadan,
Bersekongkol dengan dajal-dajal yang bersekutu dengan kedajalan,
Ya Allah bebaskan kami,
Bebaskan kami seperti makhluk-makhluk yang bebas merdeka,
Hancurkan golongan dajal,
Hancurkan dan porak-perandakan mereka semua,
Daripada pelakunya sehingga kepada sekutu-sekutunya,
Halanglah duit-duit daripada melayang-layang,
Wahai pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang disayangi
Bantulah kami daripada komplot kedajalan,
Jangan beri ruang golongan kedajalan jika mereka enggan bertaubat
Amin.”


Amerika Syarikat, Jordan, Rusia Dan Perancis cuba menunjukkan sebagai hero kepada golongan dungu meuar-uarkan penyerangan dengan membom lari daripada jarak jauh melakukan serangan udara kepada wilayah Daulah Islamiyah, khususnya di Raqqa. Mereka mengisyaratkan kepada golongan OKU daripada genetik pekak bahawa perlakuan tersebut adalah suatu yang bersifat dajal menghadapi pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang kini sedang ‘memanaskan badan’ dan melakukan latih tubi kaedah-kaedah menguatkan otot serta meningkatkan keupayaan memukul maut musuh-musuh mereka apabila tiba saatnya.  

Nantikan hukumannya ya.

Jika berani sila hantar tentera darat berhadapan dengan pejuang-pejuang singa itu.

Mana-mana golongan dajal yang berkomplot melakukan kedajalan termasuk menyorok MH370 apabila tiba saatnya maka golongan yang memaling-malingkan kebenaran mutlak akan dihukum sebagaimana pembunuh-pembunuh tanpa alasan yang dibenarkan oleh Islam akan dihukum qisas kepada mereka yang melakukan pembunuhan itu.

Maka, wajar diperingatkan bahawa penumpang-penumpang MH370 seramal 239 orang itu dikalangan mereka ada doa-doanya tidak ditolak oleh Allah s.w.t. dan dikalangan mereka ada juga yang melakukan kedajalan merentas sempadan.

Apabila kuasa-kuasa kekufuran membuat onar-onar dan makar-makar di pelbagai penjuru alam dan berselindung dengan kedajalan-kedajalan yang dipaksakan maka ia suatu yang sukar untuk diangkat sebagai pembelaan kepada kemusnahan yang diimpikan oleh mereka. Ia buka sahaja untuk kemusnahan diri tetapi kepada sekutu-sekutu yang mendajal sepanjang kehidupan yang akhirnya akan membakar diri mereka sendiri. Dajala-dajal tolong jangan lambai-lambai duit-duit amanah bangsa.

Dan tolong juga jangan berlagak sombong dengan mereka-reka cerita akhirnya terpelanting daripada kedudukan yang ampuk disanjung-sanjung oleh golongan dungu-dungu sebagaimana kepimpinan Tony Abbot tersingkir daripada takhtanya.

Sesungguhnya racun-rancun tikus yang ditaburkan dipelbagai sudut untuk makanan tikus hanya akan mematikan tikus-tikus yang berkeliaran merentas sempadan tetapi ia tidak lut kepada semut yang menetap pada sarangnya, bahkan semut-semut yang memakan benda-benda bersih itu termasuk menjumpai racun-racun tikus itu dimakannya secara sopan menambahkan lagi kekuatan kepada badannya untuk kelangsungan hidup.

Ingatlah, bahawa tikus-tikus itu akan dibakar kerana dagingnya sedap, tetapi ingat jangan dekati tikus-tikus yang telah memakan racun nanti termakan padah akibatnya.

Tolong jangan mendajal dan berbohong.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”