NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Sunday 6 December 2015

KETELUSAN DAULAH ISLAMIYAH MELESTARIKAN SEJAGAT



15 NOVEMBER 2015 • 5:07
Apa Yang Terjadi Jika Saja Daulah Islamiyah Membebaskan Kita ?


Apa yang terjadi jika saja Daulah Islamiyah membebaskan kita. Pertanyaan yang pantas direnungi.

Daulah Islamiyah!!!


1 – Engkau tidak akan mendengarkan perkataan perantara atau suap serta tidak berdiri antrian untuk mendapatkan pelayanan medis atau pendidikan. Semua sama.

2 – Had-had Allah akan ditegakkan terhadap orang-orang terpandang sebelum orang-orang lemah. Tidak ada orang-orang yang berpengaruh meringankan keputusan, serta poster-poster orang kafir anak-anak Yahudi tak akan kelihatan di jalan-jalan kaum muslimin.

3 – Kekayaan kaum muslimin untuk muslimin di baitul mal. Harta dan minyak kita tidak diserahkan kepada Rusia dan Amerika untuk memerangi Allah dan Rosul-Nya.

4 – Akan dikembalikan Sunnah Ihya. Siapa yang menghidupkan mengolah tanah yang telah mati, maka itu menjadi miliknya. Hari-hari pencaplokan tanah dari hamba-hamba thoghut dan menjualnya kepada orang-orang dengan harga yang mahal akan berlalu.

5 – Setelah hari itu (Daulah Islamiyah membebaskan negeri kita.red) engkau tidak akan mendengar penculikan, pelecehan seksual, pemerkosaan. Aparat Hisbah akan diaktifkan untuk melindungi masyarakat muslim selaras dengan ketentuan-ketentuan syar’i.

6 – Pemuda-pemuda muslimin yang faqir akan dibantu untuk menikah. Di bawah naungan Daulah Islamiyah engkau tidak akan mendapatkan bujangan!!

7 – Engkau tidak akan menemukan orang yang lapar di negeri kaum muslimin. Dan para salibis akan mendatangi negeri kita sebagai pembantu dan pekerja.

8 – Di channel-channel siaran engkau tidak akan menemukan kekafiran, kefajiran, kefasiqan, di bumi Daulah.

9 – Engkau tidak akan menemukan wanita-wanita bersolek berpakaian tapi telanjang di jalan-jalan Daulah.

10 – Engkau tidak akan menemukan di mimbar-mimbar masjid syaikh yang sesat dari Ikhwanul Muflisin yang murtad dan kawannya dari murjiah dan jahmiyah.

11 – Engkau tidak akan menemukan sekola-sekolahyang mengajarkan kurikulum-kurikulum yang rusak. Pengawasan akan dilakukan agar Dinullah dan sunnah Rosul-Nya berada dalam kurikulum-kurikulum pendidikan.

12 – Engkau tidak akan menemukan kantor-kantor partai politik sekuler lagi kafir.

13 – Engkau tidak akan menemukan kedutaan negara-negara Salibis atau thoghut-thghut Arab.

14 – Engkau tidak akan mendengar lagu-lagu cabul yang dilantunkan para artis yang biasa diputar di angkutan-angkutan dan tempat-tempat umum.

15 – Engkau akan menemukan kenderaan-kendaraan Amar Ma’ruf Nahi Munkar mengitari jalan-jalan kota tanpa ada cegatan dari tentara thoghut atau pejabat atau yang lainnya.

16 –Engkau tidak akan menemukan koran-koran dan majalah-majalah yang menyimpang. Dan engkau tidak akan menemukan buku orang-orang Atheis  dan musyrikin yang menyebarkan kekafiran mereka.

Maka adakah muslim yang benar dan berakal di muka bumi ini yang tidak menginginkan hal ini.

  
Sumber: telegram.me/defend_IS
   
Alih Bahasa: Abu Bakar Al Qahthaniy
Muraja’ah: Abu Sulaiman Al Arkhabiliy





PAHLAWAN GAGAH ASAL TIONGKOK - CHINA 
Taqabalullah Minna wa Minkum









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”