NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Wednesday 16 December 2015

MENGHADAPI GEROMBOLAN DAJAL PELBAGAI PENJURU



Nampaknya para pejuang-pejuang Daulah Islamiyah akan meraikan korban-korban pelbagai genetik baka yang merentas sempadan mohon untuk dikorbankan di wilayah-wilayah  Daulah Islamiyah. Hebat ya, para pejuang-pejuang itu kerana mereka tidak perlu mencari mangsa-mangsa untuk dijadikan korban di ‘far-far away’  tetapi memadai menyambut tetamu-tetamu tanpa diundang itu berdatangan untuk dikorbankan. Moga-moga korban-korban itu diterima seadanya. Pakatan kedajalan berbisik-bisik  dengan nafsi-nafsi kedajalan.

Untuk mengadakan majlis korban binatang-binatang secara pukal, para pejuang itu masih tertunggu-tunggu kehadiran gerombolan kufar yang ramai, tetapi sayang golongan kekufuran itu selalu menggunakan pesawat melayang-layang untuk melemparkan bahan letupan dan menembak dari jarak jauh. Letupannya pula kuat kerana saiznya besar dan padat. Direka khusus untuk membunuh manusia. Walau bagaimanapun, bunyi-bunyian  mercun itu suatu kehidupan yang diselangi dengan takbir oleh para pejuang dan ia membangkitkan semangat juang yang tinggi  sehingga menggerunkan golongan kufur. Allahu Akhbar.


Wilaya-wilayah Daulah Islamiyah itu dipenuhi barakah, kerana;

Penghuninya melazimkan bibir mereka dibasahi dengan zikir,

Melaung-laungkan takbir kerana membesarkan Tuhannya,

Ikhlas mereka tinggi menjulang memartabatkan agama dan bangsa,

Mereka  selalu merafak syukur berdoa munajat kepada yang Maha Kuasa,

Mereka tidak takut cercaan golongan yang mencerca,

Hidup mereka diseliputi dengan tawakal kepada yang Esa,

Kerap melafazkan khalimah thaiyyabah, Laa Ilaahah Illallaah Muhammadur Rasulullah,

Pantang undur sebelum ajal,

Kerana kejayaan menunggu mereka di hadapan.


ALLAHU AKHBAR, 

ALLAHU AKHBAR, 

ALLAHU AKHBAR.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”