NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Tuesday 4 November 2014

PEJUANG-PEJUANG NINJA



PEJUANG-PEJUANG NINJA
Pejuang-pejuang ninja memang diakui kehebatan mereka beraksi menggempur petualang-petualang bangsa dan negara. 

Mereka pula dilatih khusus dipersiapkan dalam ketahanan mental, fizikal dan pertahanan diri; sama ada menggunakan senjata, tanpa senjata, bergerak seorang diri atau melakukan penggempuran secara terancang berpasukan.

Pejuang-pejuang ninja Khilafah Islamiyah yang telah dinaiktarafkan daripada pejuang-pejuang ninja biasa kepada pejuang-pejuang ninja yang berstatus: 'duduk sama rendah, berdiri sama tinggi' dengan pejuang-pejuang ninja dari pelbagai pelusuk dunia. 

Perbezaan antara pejuang-pejuang ninja Khilafah Islamiyah dengan pejuang-pejuang ninja dari negara-negara lain, mereka; pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah beraksi di medan lapangan dan dipraktikkan secara mutlak pada ketika ini di wilayah mereka.

Persamaan antara pejuang-pejuang ninja Khilafah Islamiyah dengan pejuang-pejuang ninja dari negara-negara lain, mereka; pejuang-pejunag ninja itu beraksi bersama-sama di medan lapangan, iaitu; pejuang-pejuang Taliban, tentera Ukraine, pejuang-pejuang Luhansk dan Donetsk.

Manakala pejuang-pejuang ninja dari negara-negara merdeka, 'standby' - bersedia menggempur 'musuh-musuh dalam selimut' yang mensabotaj kepentingan-kepentingan negara.

Antara latihan-latihan pejuang-pejuang ninja Khilafah Islamiyah ialah mereka berlatih di kawasan terbuka terutamanya di jejambat yang tinggi seperti yang dipaparkan.









  



   


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”