NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Sunday 30 November 2014

MH370 HALA TUJU DAJAL BERBEZA



PEJUANG NINJA YANG SUKAR DIKENAL PASTI
Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak, sukar menjelaskan hilangnya MH370 sebagaimana sukarnya beliau menjelaskan penembakan MH17 di Grabovo, Donetsk. Beliau hanya menyatakan MH370 mengalami tragedi di Lautan Hindi. Hebatnya Lautan Hindi itu kerana di situ ada jin-jin penunggu. Amerika Syarikat pula diam. Rusia bersuara. Amerika Syarikat diam kerana memalingkan isu ketika ia beraksi di belakang prodemontrasi Ukraine yang akhirnya mengulingkan Presiden Vicktor Yanakovicyk yang pro Rusia. Rusia pula dengan licik memiliki harta karun bernilai tinggi, Crimea yang comel lote dipeluknya.

Rusia untung dan Amerika Syarikat rugi.

Bukan itu sahaja, akhirnya Donetsk dan Luhansk mengisytiharkan kemerdekaan mereka sebagaimana Ukraine melalui prodemontrasi mengisytiharkan kemenangan kerana berjaya menggulinglan pemerintahan Ukraine pimpinan Presiden Vicktor Yanakovicyk dengan demontrasi ganas.

Apabila cengkaman Ukraine semakin mantap, lalu Ukraine mengarahkan tenteranya menggempur Donetsk dan Luhansk kerana mengisytiharkan pemisahan daripada Kiev. Maka berlakulah bunuh membunuh di antara bangsa Ukraine dengan bangsa Donetsk. Sehingga kini berbunuh-bunuhan itu masih lagi berlaku.

Melihat kepada situasi yang berlaku itu, ia sukar dileraikan kecuali; Ukraine menarik balik tenteranya dan mensenyapkan pengisytiharkan kemerdekaan Donetsk dan Luhansk, atau Amerika Syrikat mengarahkan tenteranya dan sekutu NATOnya menggempur Donetsk dan Luhansk.

Tetapi ingat!!! Peluru berpandu Rusia sedang menghidu makanan.

Dalam keadaan Ukraine dan Donetsk bertempur, diumpan pesawat MAS MH17, ditarik seperti magnet melalui ruang udara Grabovo, Donetsk.  Pesawat pejuang pun menghampiri MH17 dan menembaknya. MH17 hilangan kawalan lalu menjunam ke bumi. Penumpang-penumpang di dalamnya seramai 298 orang semuannya mati. Kesian mereka.

Rusia memaklumkan kepada seluruh penduduk dunia melalui stesen televisyen Channel One TV negara itu bahawa MH17 ditembak oleh Ukraine menggunakan pesawat MIG-29. Rusia menunjukkan imej-imej tembakan kabur sebagai forum pencerahan. Rusia belum menunjukkan imej-imej yang sebenar, jelas, dekat dan dibesarkan. Ia ingin melihat dan mendengar siapakah manusia yang bersifat munafik?

Tahun 2014 akan menutup tirainya.

Pencarian MH370 dalam kepayahan. Sukarnya MH370 dicari kerana jin-jin Lautan Hindi menyoroknya. Jin-jin Lautan Hindi pula licik. Mereka seperti main tarik tali. Macam minta ufti. Tol. Jin-jin itu tahu ramai pembangunan-pembangunan dikaitkan dengan tol-tol. Parkir kereta kena tol, parkir kereta rumah kondominium kena tol, parkir taman perumahan tol, lebuhraya tol dan yang menarik masuk tandas 'qada hajat' pun kena tol.  Patutlah jin-jin Lautan Hinda menyorok ketat MH370. Minta tol. Faham-fahamlah ya.

Satelit-satelit Rusia dan China turut membantu meneropong, mengintai-intai penyorokan MH370. Satelit-satelit mereka boleh melihat dengan jelas suasana  waktu malam kecuali pada tengah malam 7 Mac 2014, ketika itu satelit-satelit Rusia dan China difokuskan di kawasan lain.

Jika peperangan pada September 1939 sehingga September 1945, Amerika Syarikat, Rusia dan China  dalam pakatan Kuasa Bersekutu tetapi selepas krisis Ukraine dan MH370 disorok telah mengubah persepsi tersebut. Mereka telah berbeza pendapat dan hala tuju masing-masing.

Amerika Syrikat jika tidak berhati-hati, penguasaan ekonominya akan runtuh di perngkat global. Kunci utama Amerika Syarikat terletak di wilayah Daulah Islamiyah.

Kita akan buktikan kemudian.


PEJUANG NINJA MENGUBURKAN MAYAT

PEJUANG NINJA ALA PILOT

CRIMEA YANG COMEL LOTE DIPELUK OLEH RUSIA


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”