NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Friday 19 June 2015

PEJUANG INDONESIA BERSAMA DAULAH ISLAMIYAH, MH370 BERSAMA AMERIKA SYARIKAT



Pejuang-pejuang Daulah Islamiyah terkenal dengan kehebatan mereka terutama mengajar golongan dajal yang mendajal merentas sempadan supaya dapat dibisik-bisikan jangan menyorok MH370 dan mensenyapkan diri. Baling batu sembunyi tangan.

Menjadilah manusia yang menghormati sesama umat manusia kerana apabila telah jatuh hukum maka tiada ampunan kepada golongan dajal lagi. Tolong tepiskan bahang-bahang kejahatan itu daripada diri.

Sila ambil peringatan!

Alam ini terlalu kerdil untuk menyorok barangan yang berteknologi direkacipta untuk manfaat umum tetapi golongan dungu-dungu mendungu manakala para panglipurlara menjaja cerita-cerita karut supaya apabila tiba saatnya manusia akan menjadi kera.

Tolong jangan mendajal.

Jangan sampai disumpah menjadi kera.

Anak-anak bangsa berusaha menunjukkan keikhlasan untuk menjulang martabat bangsanya bukan sahaja dijadikan teladan oleh masyarakat setempat tetapi oleh warga luar yang mengimbas aktiviti-aktiviti kehidupan anak-anak bangsa terutamanya di Indonesia. Sebagai tanda soladariti maka pejuang-pejuang FPI mengadakan perarakan sebagai tanda sokongan kepada keikhlasan menjunjung anak-anak bangsa dan agamanya. Penunjukan tersebut sebagai bukti bahawa mereka adalah pejuang-pejuang dibarakahi oleh Allah s.w.t. bukan seperti komplot penyorok MH370 berselindung dengan kuasa yang akan hapus pada bila-bila masa sahaja.

Manakala pejuang-pejuang IS-IS di Malaysia dihidu oleh Bahagian Counter Keganasan Bukit Aman dicekup ketika menuju ‘Gunung Nuang’ bersama ‘beg sekolah’ kerana ingin menjadi budak-budak supaya penyamaran mereka itu dilihat oleh golongan dungu-dungu samar-samar seperti budak sekolah. Pejuang-pejuang IS-IS itu pula tidak ikhlas berjuang, buktinya ayat kalimah suci dipadamkan barisan hadapannya ‘Laa’, akhirnya kalimah tersebut menjadi songsang sebutannya kerana melagu-lagu kesyirikan oleh golongan dungu-dungu. Manaka pejuang-pejuang FPI telus dalam kehidupan, ceria wajah-wajah mereka dan Allah s.w.t. merahmati mereka.

Amin.

























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”