NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Sunday 21 June 2015

PERANG DIPLOMASI MENGAJAR AMERIKA SYARIKAT BERADAB



Perang Urat Syaraf – Jasus Thaghut Mesir Di Tangan Junud Khilafah


June 19, 2015

Seorang jasus taghut tentera Mesir yang dikirim khas untuk merisik kekuatan pergerakan mujahidin Daulah Khilafah di Sinai tertangkap. Mujahidin menyuruhnya untuk menghubungi agen pengirimnya, sebelum akhirnya dia dieksekusi di lubang yang digalinya sendiri.

Agen pengirimnya pula dihubungi oleh pejuang Daulah Khilafah melalui telefom pintar yang sebelum itu agen tersebut dipohon menghubunginya dan bercakap-cakap mesra tentang keperluan-keperluan yang wajar disediakan bagi memudahkan kerja-kerja dilakukan berjalan licin. Tujuannya untuk mengesahkan bahawa  beliau benar sahih seorang jasus taghut tentera Mesir supaya jatuh hukum kepadanya tiada keraguan lagi.

Percakapan di antara perisik khas dengan ketua agen pengirimnya pula didengar oleh pejuang-pejuang yang berada di lokasi berhampiran.

Setelah selesai percakapan itu maka pejuang memperkenalkan diri, siapa mereka dan perkara-perkara yang akan berlaku.

Dalam video rilisan wilayah Saina’ itu, diperlihatkan juga bagaimana tentara Mesir mengirim seorang awam kepada mujahidin dengan kendaraan yang telah diisi bahan peledak tanpa diketahui oleh orang awam tersebut. Inilah perang urat syaraf.

Orang itu tidak mengetahui barangan yang disendatkan dalam mobil yang di bawanya namun beliau dipaksa memandu kenderaan tersebut sehingga memasuki kawasan pejuang-pejuang Daulah Islamiyah. Orang awam itu memberitahu semasa pemeriksaan bahawa beliau diarah paksa memandu mobil tersebut.

Sesungguhnya tempoh kejatuhan Abdel Fattah Al-Sissi amat dekat, tetapi golongan salibis melihat bahawa mereka masih mempunyai masa untuk merangka, merancang dan memanfaatkan sisa-sisa kehidupan mereka kerana malaikat maut belum menziarahi mereka lagi.

Terimalah hukuman-hukuman itu kerana bersekongkol dengan Amerika Syarikat.

Makarallah khayril makaarin..










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”