NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Monday 15 June 2015

ROTI MENGUATKAN TENAGA MENGHADAPI DAJAL



Roti yang dihasilkan daripada kawasan bersejarah Palmyra di Syria, dimakan oleh anak-anak bangsa akan menguatkan tenaga mereka untuk menghadapi gerombolan dajal yang diketuai oleh Amerika Syarikat kerana senentiasa mendajal sehingga perkara-perkara yang benar disamar-samarkan termasuk penyorokan MH370 sebagaimana bangunan WTC dirancang oleh mereka sendiri diserang supaya golongan dungu-dungu takjub kepada aksi-aksi mendajal kerana kedajalan akan dimusnahkan oleh anak-anak bangsa yang menjunjung kebenaran, menggerakkan ketelusan dan tidak menjadi bersekongkol dengan Pengganasan Lahad Datu kerana belajar daripada dajal ‘kem tentera dirompak dalam tempoh 5 minit melarikan senjata selori kemudiannya berkubu di tepian Sekolah Rendah Jenalik, Sauk, Kuala Kangsar, Perak Darul Ridzuan. Dajal dajal.

Bahang-bahang kedajalan mula bertiup kerana orang-orang beriman dan golongan yang teraniaya senentiasa menadah tangan merafak kepada Allah s.w.t. dengan doa mereka:




Sesungguhnya orang-orang yang beriman melihat saat itu adalah dekat tetapi golongan dajal melihat, merangka dan merancang tentang ilusi-ilusi kehidupan.

Bukti yang jelas apabila Afghanistan dan Iraq diserang oleh Amerika Syarikat dan sekutunya dengan pelbagai jenis bom, penduduknya dibunuh tanpa belas kasihan setelah berlalunya puluhan tahun anak-anak bangsa yang suatu ketika dahului sedang didodoi oleh ibu-ibu mereka menadah tangan supaya anak-anak kecil itu dibangkitkan menegakkan keadilan. Allah s.w.t. makbulkan doa-doa ibu-ibu yang tulus ikhlas itu.

Hari ini anak-anak bangsa itu menyelusuri onak dan duri melangkah bergabung dengan pejuang-pejuang di wilayah Daulah Islamiyah menghadapi persekongkolan dajal.


"Wahai dajal-dajal,
Bertaubatlah!
Tolong bebaskan MH370
Jangan sedut-sedut menyerap duit-duit amanah anak bangsa.
Pejuang-pejuang Daulah Islamiyah masih ‘memanaskan badan’.
Faham ya."

Allahu akhbar































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”