NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Wednesday 8 October 2014

PBB BERI LESEN MEMBUNUH



Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) mengadakan perhimpunan Agung tahunannya (UNGA 2014) yang telah dirancang untuk memberi makluman dan mengesahkan tentang perkembangan-perkembangan negara-negara anggota bahawa penyelia PBB, Amerika Syarikat menyerang wilayah Daulah Islamiyah bagi menunjukkan kepada umum bahawa ia bersungguh-sungguh, tanpa kompromi toleransi dan erat bersama-sama jiran-jiran Daulah Islamiyah yang ketakutan untuk disembelih kerana mereka kerap mendajal, berkomplot dan menafikan hak-hak orang lain dengan menceroboh, merampas dan membunuh walaupun tidak mengikut hukum syarak. 

Melalui pemakluman itu maka semua negara anggota telah mendapat penjelasan secara tepat daripada pakatan bersekutu yang dipimpin oleh Amerika Syarikat.

Golongan-golongan yang beriman apabila mendengar tentang kedajalan yang berlaku di kawasan kejiranan mereka tidak pula mengigil ketakutan, memanggil-manggil memohon pertolongan daripada musuh-musuhnya untuk tujuan menentang musuh-musuh lain. Mereka tidak mudah terperangkap dan diperangkap dengan perkhabaran-perkhabaran dajal bermata dua.

Ada satu peribahasa yang menarik untuk diamati, bunyi peribahasa itu: ‘terlepas dari mulut buaya, masuk ke mulut harimau’.

Sebab itu suka diperingatkan supaya menyediakan kuda-kuda kuat untuk menghadapi golongan-golongan dajal, bukan menjual dan membeli kuda-kuda lembik-lembik untuk kegunaan pemuda-pemuda gagah. Jangan sampai pemuda-pemuda gagah itu membina kekuatan sendiri tanpa persekongkolan dan takut dengan golongan dajal.

Orang-orang beriman di Daulah Islamiyah, memiliki kekuatan tersendiri. Sukar digugat, tidak mungkin melakukan komplot kedajalan dan tidak akan terkena perangkap dalam perkara yang sama untuk kali kedua terutamanya untuk tahun 2014, kerana ia adalah tahun pembebasan. Setelah terkena pencerobohan, dibunuh rakyat yang tidak berdosa dan dirampas harta-hartanya kali pertama pada tahun 2003.

Mereka memiliki jati diri, anak merdeka dari zuriat yang suci bersih dan bukan dari anak-anak haram yang wajar disembelih kerana terlibat dalam perlakuan-perlakuan haram yang berat, berniat jahat, bersekongkol membantu pakatan jahat merompak dan membunuh golongan-golongan yang tidak berdosa.

Perhimpunan Agung PBB 2014 yang diadakan itu adalah suatu manifestasi bagi merai sokongan memerangi wilayah Daulah Islamiyah kerana pejuang-pejuang itu sukar digugat, kuat seperti besi, mati hidup semula, umpama baru dilahirkan oleh ibu-ibu merdeka, seperti manusia plastik, mereka pula apabila mendengar tentang dajal yang gemar mendajal termasuk mereka yang terlibat melari dan menyorok MH370, gembira hidupnya, tenang hatinya kerana bertemu dengan puak-puak mendajal itu.

Mereka akan menghina-hina golongan tersebut di mata masyarakat walaupun syariat tidak menggalakkan perbuatan tersebut tetapi ia sebagai peringatan dan balasan atas dosa-dosa perbuatan-perbuatan jahat yang mereka lakukan supaya tidak mengulanginya lagi. Mendajal dan menyorok MH370 dan penumpang-penumpangnya sekali.

Maka akan tiba masanya tentera-tentera dajal akan disembelih satu demi satu. Apabila mereka berhasrat berdepan dengan pejuang-pejuang Khilafah Islamiyah.

Memandangkan dajal ketakutan, maka diberitahu kepada perhimpunan Agung PBB 2014 tentang niat memerangi itu dengan mengebom dari udara, menembak peluru berpandu daripada pesawat dan melancarkan peluru berpandu dari kapal induk daripada laut.

Mereka akan mengajar dajal-dajal itu kerana suka berkomplot merampas, menyorok menceroboh barang orang lain, tangan-tangan nakal itu akan dipotong, jika tidak berhenti dan terus melakukan kerja-kerja dajal, dan menjadi agen-agen pengintipan dan membunuh orang tidak berdosa, akan disembelih supaya memberi pengajaran kepada orang lain dan kawan-kawan dajal supaya jangan melakukannya lagi pada masa akan datang.

Insaflah ya. Taubat. Jangan buat lagi lagi dan lagi.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”