NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Wednesday 19 August 2015

AGEN PENGINTIPAN AMERIKA SYARIKAT DIHUKUM



Agen-agen yang melakukan kefasadan-kefasadan di muka bumi ini, terutamanya di wilayah-wilayah Daulah Islamiyah, telah diperingatkan bahawa apabila tertangkap maka tiada ampunan bagimu lagi kerana hukuman-hukuman penangguhan itu telah diberitahu supaya jangan berkomplot melakukan kedajalan dan memberi maklumat-maklumat untuk tujuan membunuh manusia tidak berdosa.

Kesan daripada perlakuan-perlakuan berterusan memberi informasi-informasi kepada persekongkolan kedajalan itu maka terimalah hukuman-hukuman yang telah ditetapkan.


Manusia yang mengharapkan kebesaran Allah Taala akan senentiasa menjunjung agamanya sepanjang hayat. Mereka pula berwaspada supaya niat, akal, perasaan dan tindakan-tindakan mereka tidak terpahat oleh bisikan-bisikan kehidupan yang mendajal termasuk menyedut sedut duit-duit amanah bangsa yang dijuling-julingkan itu.

Allah murka kepada golongan yang menyedut sedut duit-duit amanah bangsa sama ada melalui saluran belakang atau memaling-malingkan penglihatan awam dengan mekap-mekap yang mengalirkan air liur. Apabila terkena hujan maka, mekap-mekap yang disapu dimuka yang halus itu terpampang dihadapan mata akan kelihatan muka-muka berkedut menjadi tua kerana mekap-mekap itu luntur dibasahi oleh hujan.

Mohonlah ampun kepada Allah Taala atas dosa-dosa yang lalu dan jangan ulangi lagi.










  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”