NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 13 August 2015

AMERIKA SYARIKAT DIPERSALAHKAN MEYOROK MH370 SEBAGAIMANA RUSIA DIPERSALAHKAN KERANA PEMISAH UKRAINE MENEMBAK MH17 DENGAN BUK




Amerika Syarikat licik bermain catur. Namun kelicikan Amerika Syarikat diketahui umum. 

Golongan dungu-dungu terpahat dalam akal mereka sifat kedajalan Amerika Syarikat itu meresap dalam ilusi-ilusi kehidupan. Orang-orang yang beriman mengetahui sifat-sifat kedajalan itu sebagaimana mereka mengetahui sifat-sifat orang munafik dapat dikesan bukan sahaja melalui percakapan tetapi melalui tindakan-tindakan mereka.



Jika Amerika Syarikat menuduh Rusia bersalah kerana membekalkan pemisah Ukraine dengan peluru berpandu jenis  Buk dan menembak jatuh MH17 lalu Rusia dikenakan sekatan demi sekatan sehingga hari ini. Pemisah Ukraine Tembak MH17 Rusia pula bersalah. Tujuannya untuk mengaburi kedajalan Amerika Syarikat terhadap masyarakat antarabangsa.


Beberapa contoh Amerika Syarikat mendajal tetapi cuba menyalahkan orang lain disebabkan keonaran-keonaran yang dilakukannya kepada umat sejagat dipaling-palingkannya kepada pihak lain. Pesanan kepada Amerika Syarikat supaya jangan menyalahkan orang lain dalam komplot yang dilakukan oleh sendiri.


Antara contoh-contoh kedajalan Amerika Syarikat:

  1. Amerika Syarikat lumpuhkan teknologi dan senyapkan diri kerana sorok MH370.

  1. Amerika Syarikat menyerang Yaman bertopengkan Arab Saudi.

  1. Amerika Syarikat menyalahkan Rusia kerana pemisah Ukraine tembak MH17.

  1. Amerika Syarikat tembak MH17 tetapi menyalahkan Rusia.

  1. Amerika Syarikat Serang World Trade Center (WTC) menyalahkan Afghanistan.


“Ya Allah Ya Tuhan Kami
Musnahkan Amerika Syarikat
Amin”

























 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”