NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 6 August 2015

WARIS MH370 DISULAP BARANGAN BURUK



Kedajalan abad ke-21 merangka-rangka untuk mencapai kepada klimaksnya sebelum  berkuburnya kedajalan tersebut bersama-sama IS-IS Malaysia yang berkubur dalam ilusi-ilusi kedajalan. Kedajalan tersebut hanya dapat dipulihkan apabila kariktur-karikaturnya berkarakter mendajal abad ke-21 ini disembelih oleh pejuang-pejuang Daulah Islamiyah kerana kerap sangat menyulap akal-akal golongan dungu-dungu.

Kedajalan tidak akan berakhir sekalipun golongan kedajalan abad ke-21 telah terbunuh kerana dibunuh oleh bisikan-bisikan kesyaitanan yang terpahat dalam akal-akal mereka. Khazanah-khazanah bangsa pula gemar disedut dan menyedut sedut duit-duit amanahnya. Puncanya kerana tabiatnya enggan membebaskan diri daripada cengkaman Amerika Syarikat. Amerika Syarikat licik bermain-main di belakang layar.


Mohonlah kepada Allah Taala supaya kita menjadi manusia yang disebut-sebut oleh makhluk di langit dan makhluk di bumi, JANGANLAH menjadi manusia yang disumpah sepanjang kehidupan. Harap-harap terhindar daripada sumpahan menjadi kera.

Mohon taubat kepada Allah Taala. Tolong bebaskan 298 orang yang tersorok itu.


  
 A006
A007

   
“Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.


Dan ketahuilah! Bahawasanya dalam kalangan kamu ada Rasulullah (maka janganlah kemahuan atau pendapat kamu mendahului pentadbirannya); kalaulah ia menurut kehendak kamu dalam kebanyakan perkara, tentulah kamu akan mengalami kesukaran; akan tetapi (Rasulullah tidak menurut melainkan perkara yang diwahyukan kepadanya, dan kamu wahai orang-orang yang beriman hendaklah bersyukur kerana) Allah menjadikan iman suatu perkara yang kamu cintai serta di perhiaskannya dalam hati kamu, dan menjadikan kekufuran dan perbuatan fasik serta perbuatan derhaka itu: perkara-perkara yang kamu benci; mereka yang bersifat demikian ialah orang-orang yang tetap menurut jalan yang lurus; “  ( Al-Quran, surah Al-Hujuraat: 6-7 )
























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”