NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Sunday 7 December 2014

MH370 DISEBALIK SEMUT HITAM WAKTU MALAM



MH370 DISEBALIK SEMUT HITAM WAKTU MALAM
MH370 kabur dalam penerbangan tengah malam dan hilang dari pengawasan pada awal kemunculan pagi  8 Mac 2014. Kekaburan dan kehilangan pengawasan tersebut kerana peralihan masa antara akhir 7 Mac 2014 dan awal pagi 8 Mac 2014, adalah menurut kiraan kalender Masihi. Kebiasaannya pada masa tersebut adalah masa permulaan perkomplotan oleh dajal yang dilarang untuk mandi pada waktu tersebut. Kesannya amat berat tetapi dajal menggunakan masa tersebut melakukan kedajalan kerana kemusnahan sedang melambai-lambai mereka sebagaimana penghuni-penghuni St. Louis, Ferguson bermula pada 9 Ogos 2014 dibakar hangus oleh individu-individu yang tidak berpuas hati kerana pihak penguatkuasa berpilih-pilih dalam melakukan keadilan.

Di kawasan lain pula, bangkitnya pejuang-pejuang ninja Khilafah Islamiyah untuk mengajar penceroboh-pencerboh dan pembunuh-pembunuh termasuk mereka yang bersekongkol mendaftarkan diri sebagai sekutu-sekutu yang diketahui gelagat-gelagat mereka dari tindak-tanduk yang mereka lakukan dari semasa ke semasa, dan virus Ebola yang dicipta khusus oleh makhluk supaya dapat meleka-leka manusia lain tentang isu-isu yang berlaku di kawasan-kawasan yang bersengketa.

Apabila suasana pada malam hari itu kelam, pada 8 Mac 2014, walaupun keadaan pada hari itu dengan cuaca yang baik, jerebu terkawal tetapi golongan-golongan dajal memfokuskan MH370 berkomplot kerana ada kes perbicaraan pada petang 7 Mac 2014 sehingga terbawa ke waktu Asar dan memanjang masanya untuk mengesahkan tentang jubur seorang  lelaki sama ada mereka itu ada melakukan liwat yang dilakukan berdasarkan; suka sama suka, paksaan melampau, saja-saja sentuh, korek kerana nak makan tahi, sangkaan-sangkaan, ilusi-ilusi dan bukti-bukti  yang dikemukan oleh individu yang kena jubur bersama berkomplotnya menyusun bukti-bukti berhadapan dengan individu yang dikaitkan menjuburinya.

Jika ia suatu sangkaan-sangkaan dan ilusi-ilusi dinasihatkan bertaubatlah kepada individu-individu yang membuat-buat sangkaan-sangkaan dan ilusi-ilusi tersebut, dikhuatiri itu adalah isyarat-isyarat supaya melakukan muhasabah diri termasuk golongan-golongan berkomplot. Jangan sampai usia yang semakin lanjut ditambah pula dicop di dahi dengan komplot juburi. Insaflah.

Kelamnya pada awal pagi 8 Mac 2014, kerana pengawas-pengawas  yang mengawasi pesawat MH370 terkaku membatu dan mengaku kononnya MH370 mengalami tragedi bersama khayalan-khayalan yang direkacipta seperti yang pernah diungkapkan oleh kanak-kanak dan orang tua-tua yang tidak berupaya:

"Penipuan sukar difahami oleh orang awam kerana ia dilakukan oleh organisasi yang dipercayai oleh mereka dan menjadi tempat rujukan serta mengadu masalah. Keyakinan masyarakat terhadap organisasi tersebut adalah seratus peratus. Tetapi tetap melakukan penipuan.” Qutbah Ubaidillah.

Peristiwa-peristiwa awal pagi 8 Mac 2014 kepada MH370 bukanlah suatu kejadian-kejadian ajaib, atau tragedi semula jadi tetapi ia adalah ilusi-ilusi untuk mendungu-dungukan diri sendiri dan kejadian seperti yang berlaku kepada MH17 yang ditembak di Grabovo, Donetsk kerana ada sesuatu yang hendak dicapai kerana harta-harta dan kuasa-kuasa yang akan dibawa mati. Jika kisah MH17 telah diketahui kisahnya kerana diberitahu oleh Rusia, siapa penembaknya tetapi kisah MH370 diketahui juga kisahnya oleh mereka yang mengetahuinya, sehingga kini Rusia dan China turut membantu meneropong dengan satelit-satelit mereka untuk mencari cebisan-cebisan MH370 yang tersorok, terhimpit dan dilarikan pada tengah malam itu kerana pada masa-masa tersebut dilarang mandi.

Tetapi ingat jangan sampai satelit-satelit Rusia dan China melihat pergerakan-pergerakan cebisan MH370 merangkak-rangkak diselit-selit dihimpit oleh jin-jin Lautan Hindi.

Menjadi masalah utama kepada MH370 kerana jin-jin Lautan Hindi terlibat dalam penyorokan MH370. Seperti kisah Tony Abbott, Perdana Menteri Australia, pernah mengadakan sidang akhbar, seorang lelaki disebelah kirinya memandang beliau tanpa berkerdip ketika sidang akhbar beliau beberapa saat penayangannya di televisyen.

 Kisah-kisah MH17 dan MH370 adalah peristiwa-peristiwa yang diketahui cerita-ceritanya oleh mereka yang mengetahuinya. Maka benarlah ia seperti seekor semut hitam, berjalan di atas batu hitam pada malam yang kelam. Individu yang berpakaian seragam sukar dikenal pasti kerana penyamaran yang mereka lakukan,  tetapi mudah dikenal pasti oleh insan-insan mulia yang mengetahui dan memahaminya.

Melalui penyamaran-penyamaran tersebut terutamanya sebagai pejuang-pejuang ninja menyebabkan Amerika Syarikat akan kalah berperang di wilayah Daulah Islamiyah. Mereka kalah kerana kedajalan yang telah dilakukan. Jika mereka berterusan melakukan kedajalan juga akan mempercepatkan keruntuhan-keruntuhan mereka kerana mereka berhadapan dengan manusia yang tidak takut mati dan sukar dikenal pasti identiti pejuang-pejuang ninja itu. Mereka boleh bergerak bebas di mana sahaja di muka bumi ini yang mereka suka. Akibat kesukaran mengenal pasti kelibat-kelibat pejuang-pejuang ninja itu, sebagaimana bebasnya komplot-komplot menembak MH17 dan menyorok MH370 menyebabkan penyelesaian masalah-masalah tersebut lambat untuk dirungkai. Namun begitu, masa akan menentukan kelibat-kelibat dajal-dajal itu untuk dihukum.

Dajal-dajal pun akan menggunakan alasan-alasan yang direka-reka, dilakunkan secara sistematik bagi menggambarkan benarnya sesuatu peristiwa itu tetapi mereka terleka kerana pesaing-pesaing perniagaan mereka juga cerdik mereka-reka dan melakunkan peristiwa-peristiwa yang benar, tepat dan jitu yang pernah berlaku dan merasai komplot perancangan masa hadapan kerana sumber-sumber sahih terpampang di hadapan.


Bagaimana dajal-dajal akan menceritakan peristiwa-peristiwa yang benar dan direka-reka kepada anak-anak dan waris-waris mereka seperti contoh-contoh berikut bagi pencerahan minda supaya segar sepanjang zaman:-


Pencerobohan ketiga Amerika Syarikat ke atas Iraq pada 7 Ogos 2014

1. Amerika Syarikat akan kalah berperang di wilayah Daulah Islamiyah kerana penceroboh-pencerobohan dan pembunuhan-pembunuhan jutaan warga Iraq yang tidak berdosa sebelum berhadapan dengan pejuang-pejuang ninja ketika ini.

2. Amerika Syarikat akan memenangi peperangan di wilayah Daulah Islamiyah kerana golongan-golongan dungu dan dungu-dungu menjadi penampan baginya, manakala dana-dana, sekatan-sekatan, maklumat-maklumat dan iklan-iklan disumbang oleh rakan-rakan sekomplot.


Mesin ATM digodam jutaan wang mencurah-curah angkara virus pada 27 September 2014

3. ATM digodam menggunakan virus sehingga alat-alat keselamatan sukar mengawasainya seperti MH370 sukar diawasi kerana komplot dajal-dajal dalam selimut malam itu.

4. ATM digodam oleh golongan dajal sehingga jutaan ringgit hilang dalam tempoh beberapa hari daripada  beberapa mesin ATM terpilih dan dipilih kerana CCTV ternganga.


Serangan pengganas bangunan WTC Washington DC pada 11 September 2001

5. Bangunan WTC Washington DC diserang oleh pengganas-pengganas melalui agen-agen al-Qaeda dan dengan alasan tersebut Amerika Syarikat menyerang negara miskin Afghanistan kerana pemerintah Taliban tidak menyerahkan Osama Laden yang berada di Afghanistan kepada mereka.

6. Bangunan WTC Washington DC diserang oleh pengganas-pengganas warga Amerika Syarikat sendiri menggunakan pesawat-pesawat milik Amerika Syarikat sendiri dalam negara Amerika syarikat sendiri lalu melakukan tuduhan dilakukan oleh agen-agen Al-Qaeda dan dengan alasan penyerangan tersebut negara miskin Afghanistan diceroboh kerana Taliban tidak berkerja sama menyerahkan Osama Laden kepada mereka.


Micheal Brown menyerah diri kepada Polis ditembak sampai mati pada 9 Ogos 2014

7. Ferguson memberi keadilan kepada Darren Wilson, 28, sehingga mengakibatkan hakim mensabitkan beliau tidak bersalah menembak Micheal Brown kerana mempertahankan diri menyebabkan penduduk Ferguson bertindak balas melakukan demontrasi.

8. Ferguson memberi keadilan kepada Micheal Brown sehingga mengakibatkan tunjuk perasaan oleh penyokong-penyokongnya kerana pihak kehakiman tidak menyebelahi beliau sebaliknya menyebelahi  Darren Wilson, dengan alasan mempertahankan diri menembak mati  6 das peluru ke badan Micheal Brown.


Harga pasaran minyak dunia jatuh pengeluaran berlebihan OPEC Oktober 2014

9. Harga minyak dunia turun menandakan ekonomi dunia semakin baik dan stabil.

10.Harga minyak dunia turun menandakan ekonomi dunia yang sukar diramal pada masa hadapan.


Pengganas Lahad Datu menembak prajurit negara pada waktu Isyak pada 9 Februari 2014

11.Lahad Datu diserang oleh pengganas mengakibatkan prajurit-prajurit negara terkorban angkara perbuatan golongan-golongan pengganas yang bertopengkan kebaikan.

12.Lahad Datu diserang oleh pengganas-pengganas yang menyelinap masuk tanpa disedari dan menyusup keluar tanpa  dikesan. Ilmu mereka wajar dipelajari. Ilmu keballah katakan.


Penembakan pesawat MH17 ketika penumpang sedang lena dibuai mimpi pada 17 Julai 2014

13.MH17 diberitahu oleh Amerika Syarikat ditembak oleh pemisah Donetsk dengan menggunakan peluru berpandu  yang dibekalkan oleh Rusia.

14.MH17 diberitahu oleh Rusia ditembak oleh pesawat MIG-29 milik Ukraine.


Komplot menjatuhkan Muammar Gaddafi diketuai oleh Amerika Syarikat pada 2011

15.Pakatan pemerintah Presiden Muammar Gaddafi tumbang kerana bangkitnya revolusi rakyat Libya.

16.Pakatan sekutu pimpinan Amerika Syarikat menyerang Libya dan memusnahkan pemerintahan Muammar Gaddafi, kerana peluang tersebut telah lama dinanti-nantikan oleh Amerika Syarikat.


Pengganas al-Maunah merompak selori pelbagai senjata 5 minit sahaja pada 2 Julai 2000

17.Pangganas-pengganas al-Maunah telah merempuh masuk kem tentera di Grik Perak dalam tempoh lima minit selori pelbagai jenis senjata dan peluru dilarikan, dan mereka menyerah apabila melihat kegagahan panglima datang menziarahi mereka.

18.Pengganas-pengganas al-Maunah hanya melalui lagu nyanyian Tan Sri P. Ramlee telah melunturkan sifat-sifat pengganasan mereka walaupun dalam tempoh 5 minit selori pelbagai senjata dan peluru dirompak kerana pengawal-pengawal terkaku akibat komplot dalam selimut.


Ebola muncul awal pencerobohan Israel ke atas Gaza Palestin pada Februari 2014

19.Virus Ebola adalah angkara makhluk-makhluk Allah s.w.t. kerana membalas dendam supaya peperangan-peperangan yang berlaku dipelbagi medan dapat melekakan akal manusia.

20.Virus Ebola telah menyatukan masyarakat antarabangsa bekerjasama membantu membenteras virus tersebut supaya tidak merebak dan merisaukan masyarakat.


Sebenarnya banyak lagi yang boleh dijadikan perbandingan-perbandingan tentang peringatan-peringatan supaya keterlanjuran melakukan kedajalan dihentikan, mohonlah ampun kepada Allah s.w.t. supaya dosa-dosa yang dilakukan itu tidak terapung-apung sebagaimana pengapungan kewangan dunia ketika ini akan jatuh merudum akibat kedajalan-kedajalan yang pernah dilakukan oleh mereka. Taubatlah.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”