NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 2 April 2015

DENTUMAN ROKET, MUZIK KEJAYAAN KEPADA PEJUANG



MUJAHIDIN TERUS BERGERAK MAJU KE PUSAT DAMASKUS DI TENGAH DENTUMAN ROKET NUSHAIRIY

BERITA  April 3, 2015  263
Junud Khilafah_1

Azzam Media – Junud Khilafah terus meraih kemajuan signifikan dalam pertempuran membebaskan Kamp Pengungsian Palestina Yarmuk, delapan kilometer di Selatan dari pusat ibukota Suriah, Damaskus.


Kamis (13 Jumadal Akhiroh), Mujahidin menghadapi tembakan sengit dari Milisi Shohawat yang didukung oleh gempuran artilleri dan pesawat Nushairiy bertubi-tubi, namun gerakan Junud Khilafah tak terhentikan.


Atas karunia Allah, mereka berhasil menguasai wilayah baru di sepanjang jalan Shofad, dan area sekitarnya, koresponden Azzam Media melaporkan. 


Seluruh wilayah Kamp Yarmuk juga sudah berada dalam kontrol penuh Mujahidin, dimana kemarin yang dibebaskan baru 70%-nya saja. [shuhayb]









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”