NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Tuesday 21 April 2015

MONUMEN DISEMBELIH KERANA MENDAJAL



Monumen-monumen  sedang menanti untuk dibina oleh pakatan Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya sebagaimana monumen-monumen yang telah dan akan dibina untuk mengingati pejuang-pejuang bangsa yang membela negara kerana disembelih menjadi agen-agen kedajalan seperti pembinaan monumen untuk James Wright Foley 19 Ogos 2014, Steven Joel Sotloff 2 September 2014, David Cawthorne Haines 13 September 2014, Alan Henning 3 Oktober 2014, Peter Edward Kassig 16 November 2014,   Haruna Yukawa 24 Januari 2015 dan Kenji Goto Jogo 30 Januari 2015.

Semoga monumen-monumen mereka itu dijadikan catatan sejarah gemilang kerana tidak dapat dibebaskan oleh negara bangsanya walaupun negara-negara mereka mendajal sepanjang tempoh kehidupan, sukar untuk mengusahakan dan bertindak balas sebagai diplomatik terbaik berkesan kearah pembebasan mereka, sebaliknya membiarkan sahaja mereka disembelih mati oleh pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang telah mengetahui komplot kejahatan negaranya, sebabnya mereka bertindak sebagai agen-agen pemberi maklumat di kawasan-kawasan lapangan. Kesian mereka menjadi mangsa keadaan yang dicipta oleh negaranya sendiri.

Demikian juga Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya akan diingati untuk dibina monumen-monumen yang kelak akan diingati sebagai suatu lambang sejarah yang hilang tetapi wajar diingat juga bahawa tapak sejarah itu akan dimusnahkan apabila kesyirikan itu tiada manfaat baginya di wilayah Daulah Islamiyah.

Maka ia akan menjadi pi mai pi mai tang tu jugalah sifat kesyirikan itu.

Menjadi suatu pernilaian terkini tentang rahsia-rahsia besar milik Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya didedahkan secara terbuka oleh para hacker-hacker pejuang Daulah Islamiyah. Mereka bukan sahaja mendedahkan identiti tentera Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya tetapi juga menyenaraikan alamat-alamat semasa mereka. Amaran-amaran keras daripada kacker-hacker itu supaya pengusaha-pengusaha Web, Facebook, Twitter, Youtube dan yang dipaparan di halaman-halaman sosial supaya tidak dipadamkan kerana pengusaha-pengusaha itu dikenal pasti oleh kacker-hacker Daulah Islamiyah. Sila ambil ingatan! 

Jika trend semasa seperti itu berterusan maka wajarlah Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya akan kalah di semua medan pertempuran kerana pejuang-pejuang telah memiliki akses mengenal pasti analisis SWOT tentang musuh-musu mereka. Manakala Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya kabur mengenal pasti analisis SWOT pejuang-pejuang Daulah Islamiyah kerana mereka berpakaian ninja, terhijab dan hebat sifatnya.

Mereka pula boleh bergerak  di mana-mana sahaja di muka bumi ini sebaliknya Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya akan terkepong disekat pergerakan-pergerakan mereka seperti yang berlaku kepada Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya yang terkepong dan disekat pergerakan mereka di mana-mana sahaja di muka bumi ini terutamanya di kilang minyak Baiji, Iraq.

Akhirnya terciptalah dalam lembaran sejarah tentang monumen-monumen Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya di kawasan kilang minyak Baiji, Iraq. Terpacak hegemoni mereka sebagai lambang kedajalan yang telah dimusnahkan.

Apabila diwujudkan monumen-monumen berbentuk objek-objek  dan direkodkan sebagai warisan peninggalan sejarah dunia dan apabila sahaja diketahui oleh golongan yang mempunyai ketauhidan yang benar maka akan dihantar ke sana bulldozer dan pembersih-pembersih kesesatan untuk menghancur lumatkan monumen-monumen itu menjadikan puing-puing kebersihan daripada kesyirikan kepada ketauhidan. 

Maka benarlah kata-kata hikmah bahawa kebenaran akan memusnahkan kepalsuan.

Ia adalah peringatan kepada golongan dajal dan meningkatkan keimanan kepada orang-orang yang beriman.

Allahu Akhbar.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”