NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Thursday 2 April 2015

PEJUANG OKU DIGERUNI AMERIKA SYARIKAT

  

OKU senonim dengan pejuantg-pejuang Daulah Islamiyah bukan sahaja sifatnya sebagai OKU tetapi penglibatannya di medan lapangan terutamanya melakukan penembakan peluru-peluru berpandu dan artelari yang disasarkan kepada Amereka Syarikat dan sekutu-sekutunya. Ia suatu yang tidak dimiliki oleh tentera Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu penampannya.

Jika sebelum ini seorang pejuang Daulah Islamiyah asal London OKU-seorang buta berjiwa patrotik sebenarnya ramai lagi pejuang-pejuang OKU milik Khilafah Islamiyah sepertinya yang akan memusnahkan kebongkakan Amerika Syarikat kerana berkelakuan dajal menyerang membabi buta di Tikrit, Iraq dan Yaman.

Amerika Syarikat bernasib baik kerana pejuang-pejuang OKU belum memiliki peluru berpandu jenis BUK yang dikatakan oleh Amerika Syarikat telah digunakan untuk menembak MH17. Ilusi-ilusi Amerika Syarikat akan menjadi kenyataan apabila pejuang-pejuang Daulah Islamiyah memiliki persenjataan peluru berpandu jenis BUK itu. Pada ketika itu pesawat-pesawat pejuang Amerika Syarikat yang berligar-ligar di ruang angkasa wilayah Daulah Islamiyah tiada ampunan bagimu lagi. Sayonara.

Walaupun pejuang-pejuang OKU belum memiliki persenjataan BUK tetapi mereka kebal daripada bunyi-bunyian bedilan bom-bom milik Amerika Syarikat yang digugurkan dari udara kerana mereka lali, mangli dan biasa dengan bunyi-bunyian tersebut. Ia telah sebati dengan kehidupan mereka kerana mereka itu adalah golongan OKU.

Aksi-aksi mereka boleh dilihat melalui rakaman video dan gambar-gambar yang terpampang di halaman-halaman web.

Sayugia diingatkan kepada tentera Amerika Syarikat supaya berjaga-jaga dan berawas 24 jam, kalau boleh jangan tidur di kawasan Timur Tengah, Afrika dan Asia Tengah  bagi mengelak daripada kebebasan bergerak mereka tidak menjadi suatu igauan kepada kematian.

Satu cara terbaik jangan datang di wilayah Daulah Islamiyah yang bergolak itu.

Ingat pesan itu. 

Bye.










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”