NASIHAT LUKMAN HAKIM: "WAHAI ANAKKU, TIADA AMALAN SOLEH TANPA KEYAKINAN DENGAN ALLAH TAALA. SESIAPA YANG MEMPUNYAI KEYAKINAN YANG LEMAH MAKA AMALANNYA JUGA MENJADI CACAT."

Blogger Widgets Blogspot Tutorial

Friday 3 April 2015

NASIHAT KEPADA PENDUKUNG DAULAH ISLAM



SEBUAH NASIHAT UNTUK PENDUKUNG DAWLA ISLAM

Selasa, 26 Jumadil Ula 1436 ENEMIES OF ISLAM


Sebuah nasihat untuk pendukung Dawla islam dimanapun anda berada,terkhusus di indonesia, malaysia, patani dan filipina yang saya cinta karna ALLAH, Alhamdulillah kita mendapatkan kabar-kabar kemenangan Dawla Islamiyah yang sangat menggembirakan sekalipun tipu daya kaum Kuffar melalu televisi yang penuh kedustaan tidak terbukti,maka saya wasiatkan kepada kalian wahai pendukung Dawla islamiyah.

Hendaknya kalian tidak terlalu gembira dengan kemenangan-kemenangan ini, bersyukurlah karena ini adalah kemenangan bagi seluruh kaum muslim Ahlu sunnah,bergembiralah karna ALLAH telah menolong Dawla Islam yang di berkahi ini dan sekali-kali bukanlah karna kehebatan para Mujahidnya, bukanlah karna banyaknya harta rampasan perang, bukanlah karna kepintaran atau kecerdasan kami, akan tetapi semua itu adalah Murni pemberian ALLAH yang di berikan melalui tangan-tangan kami,jika seandainya ALLAH tidak menolong kami maka pasti kami termasuk orang-orang yang merugi akan tetapi ALLAH berjanji akan menolong siapa saja yang menolong agamanya dan itu adalah nyata.

Hendaknya kalian tetap berdoa,mendoakan kami di sepertiga malam terakhir, jangan pernah meremehkan kekuatan Doa, karna Doa adalah senjata utama Mujahidin.

Hendaknya kalian selalu mengikuti kabar-kabar tentang Dawla islamiyah dari sumber yang jelas,bukan dari televisi milik kaum sekuler ataupun kuffar dan ingatlah teori dalam media berikut ini:

“JIKA MEDIA MENAMPILKAN KEMENANGAN-KEMENANGAN TENTARA IRAQ, PKK DAN SYIAH
MAKA PADA SAAT ITU SEBENARNYA MENTAL MEREKA TELAH HANCUR,
MEREKA TELAH KALAH,
MEREKA TELAH MUNDUR DAN
MEDIA MENGANGGAP MEREKA MENANG AGAR MENTAL PARA PENDUKUNGNYA BERSEMANGAT SEDANGKAN MEREKA DUSTA”

Dan untuk para pembenci Dawla Islamiyah siapa saja dari kalangan apa saja baik itu Salafi, IM, HTI, PKS, Syiah, Kuffar atau siapa saja kami katakan Demi ALLAH kami tidak akan berhenti sampai ALLAH memberikan kemenangan untuk kami atau memilih kami menjadi seorang syuhada, maka saya katakan kepada kalian baik itu Syiah, Nusairiyah, Hti, Pks, dan semisalnya yang menyerang Dawla islamiyah secara terus menerus baik dengan ucapan atau fisik maka ketahuilah jalan kami selanjutnya menuju ke Al-Quds.

ALLAH lah penolong kami
ALLAH lah pelindung kami
sekalipun kalian geram
sekalipun kalian membencinya
sekalipun kalian memusuhinya

dan pertemuan kami dan kalian yang sesungguhnya adalah YAUMIL HISAB (Hari perhitungan), Di depan ALLAH yang kalian tidak bisa menutupi kebusukan kalian walau sebesar biji dzarah sekalipun.

Dan Alhamdulillah ALLAH memberikan kami penglihatan untuk berjalan di atas AL-Haq,Demi ALLAH kami tidak memiliki keraguan di dalamnya ketika Al-Haq bersama Kami ,walilahilhamdu.

Doakan kami wahai ayuhal muslimun.
Wallahuta’ala A’lam

(Abu Dugma Jazrawy/KDI)













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nasihat Lukman Al-Hakim: “Anakku, apabila sesiapa datang kepada kamu dengan aduan bahawa si anu telah mencabut kedua-dua biji matanya dan kamu lihat dengan mata kepala sendiri bahawa kedua-dua biji matanya tercabut, namun janganlah kamu sampai kepada sesuatu kesimpulan sebelum kamu mendengar pihak yang lain. Tidak mustahil orang membuat aduan itulah yang mula-mula mencabut mata orang lain, boleh jadi sebelum kehilangan kedua-dua biji matanya dia telah mencabutkan empat biji mata orang lain.”